توجه به بستر دیجیتال برای رقابت بیمه ای ها در داخل و خارج

در نشست هم اندیشی فعالان صنعت بیمه مطرح شد

نشست هم‌اندیشی فعالان حوزه‌های مختلف صنعت به منظور همکاری‌های دوجانبه و به میزبانی بیمه نوین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین؛ نشست هم‌اندیشی مدیران برجسته صنعت با هدف ایجاد بستری جهت معرفی فعالیت‌ها، توسعه همکاری‌های دوسویه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های در راستای رشد فعالیت‌های اقتصادی به میزبانی بیمه نوین برگزار شد.

در این نشست بیش از 20 نفر از مدیران باسابقه در بخش‌های مختلف کسب و کار معادن، فلزات، فولاد، انرژی، خدمات سلامت، گردشگری و بخش اعتباری و بانکی حضور یافتند و ضمن معرفی فعالیت‌های خود به بحث و تبادل نظر در خصوص ظرفیت‌های رشد و همکاری‌های دو جانبه پرداختند.

همچنین در بخش دیگری از این نشست، حمیدرضا صفری؛ معاون شبکه فروش‌ و توسعه‌بازار بیمه نوین ضمن معرفی خدمات بیمه‌ای این شرکت و ظرفیت‌های موجود جهت تعامل با کسب و کارهای صنعتی، گفت: شرایط موجود اقتصادی در کشور برای بقا و توسعه نیازمند همکاری‌های دو سویه و تعامل همه جانبه میان فعالان صنعت است. همچنین حوزه‌های مختلف کسب و کار نیازمند ایجاد فضاهای جدید، جذب نیروی متخصص و توجه به بستر دیجیتال برای رقابت در بازارهای داخلی و خارجی هستند که بخش بیمه نیز از این امر مستثنی نیست.

وی در ادامه افزود: بیمه به عنوان یکی از شاخص‌های مهم اقتصاد کشور در راستای ایجاد امنیت و فضای پایدار در کنار حوزه‌های مختلف کسب و کارها قرار دارد تا در نهایت شرایط بهتری برای ثبات بیشتر و گسترش فعالیت‌های صنعتی و اقتصادی ایجاد شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  7  =  1