گراک ایلان ماسک هفته آینده منتشر می شود

زمان کوتاهی پس از افشای اولین اسکرین‌شات‌های گراک توسط کاربری ایرانی، ایلان ماسک رسما تایید کرده است که این چت‌بات هوش مصنوعی هفته‌ آینده برای تمامی کاربران سرویس ایکس پریمیوم پلاس در دسترس قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از زومیت، وعده‌های ایلان ماسک برای انتشار سرویس‌ها یا عرضه‌ محصولات جدید در بسیاری از مواقع دقیق نیستند، با این‌حال بررسی‌ها نشان می‌دهد که ادغام گراک و شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) آغاز شده است و احتمالا هفته‌ آینده شاهد انتشار گراک خواهیم بود.

 آن‌طور که افشاگری ایرانی به نام نیما اوجی می‌گوید، آدرس چت‌بات جدید ایلان ماسک twitter.com/i/grok خواهد بود. در یکی از اسکرین‌شات‌ها دیدیم که اگر کاربران وارد صفحه‌ موردبحث شوند، به خرید اشتراک پریمیوم پلاس ترغیب خواهند شد. پس از انتشار عمومی، کاربران به گزینه‌ Ask Grok دسترسی خواهند داشت.

 گراک چند هفته‌ پیش در دسترس تعداد محدودی از کاربران قرار گرفت تا بازخورد به دست ایکس برسانند و به رفع مشکلات این چت‌بات کمک کنند. گراک پاسخ مستقیم ایلان ماسک به سرویس‌های محبوبی مثل بینگ چت و ChatGPT (https://www.zoomit.ir/tech/401275-everything-about-chatgpt-openai/) و گوگل بارد است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  9