تقویت مفاهیم نوآوری و هوشمندی ضروری است

مدیر اداره نظارت بر نظام های پرداخت بانک مرکزی:

مدیر اداره نظارت بر نظام های پرداخت بانک مرکزی در حاشیه دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت و در غرفه سخنکده متن، بر تقویت مفاهیم نوآوری و هوشمندی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، محمدرضا مانی یکتا مدیر اداره نظارت بر نظام های پرداخت بانک مرکزی در حاشیه دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، گفت: مهم ترین بحث دهمین همایش سالانه بانکداری، گذار از بانکداری هوشمند است و ما با فناوری هایی مواجه هستیم که برهم زننده هستند و فضای جدیدی را در حوزه های فناوری ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر آخرین فناوری ها به فناوری های بد افکن دسته بندی می شوند که فضای بانکی و پرداخت را متاثر می کند؛ باگسترش این فناوری ها در دنیا ،در سنوات آینده این فناوری ها وارد فضای بانکی ما می شود و باید ما در این خصوص آرایش و استقبال خوبی داشته باشیم.

مانی یکتا با اشاره به رونمایی سند ره نگاشت گفت: باید مفاهیم نوآوری و هوشمندی را تقویت کنیم، متاسفانه دیده شده که به دلیل تصمیمات غیر ایده آل بخشی از فضای فعلی فناورانه این شده که رگولاتور را دور بزنیم و این فضای خوبی نیست و باید تعامل و هم افزایی داشته باشیم؛ در غیر این صورت در کوتاه مدت چالش های زیادی خواهیم داشت.

مدیر اداره نظارت بر نظام های پرداخت بانک مرکزی اظهار داشت: در حوزه لندتک ها اقدامات خوبی در بانک مرکزی انجام شده است، البته باید تعاملات دو سویه بین فناوران این عرصه و رگولاتور (بانک مرکزی) باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  63