تاپ کلاب رونمایی شد/فضایی هیجان انگیز در انتظار کاربران تاپ

تاپ کلاب به عنوان باشگاه مشتریان سوپر اپلیکیشین تاپ، در دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت مورد رونمایی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، تاپ کلاب به عنوان باشگاه مشتریان سوپر اپلیکیشین تاپ با حضور مسعود پشمچی معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان، حمید توفیقی، مدیرعامل گروه داده پردازی پارسیان و اعضای هیات مدیره این هلدینگ، به همراه جمعی از مدیران عامل شرکت‌های تابعه گروه داده پردازی پارسیان، رونمایی شد.

تاپ کلاب، باشگاه مشتریان سوپر اپلیکیشن تاپ است که یکی از اصلی‌ترین خدمات تاپ به شمار می‌رود و با هدف قدردانی از کاربران وفادار و ایجاد فضایی هیجان‌انگیز برای کاربران ایجاد شده است.

فضایی که در آن کدهای تخفیف متنوع های جذاب و قرعه‌کشی‌های مهیج منجر به ایجاد لحظات متفاوت برای مخاطبان می‌شود و کاربران با انجام هر فعالیتی در باشگاه می‌توانند تعدادی لوتوس دریافت کنند. این لوتوس‌ها دارایی مجازی کاربران است، که برای دریافت جوایز و همچنین کدهای تخفیف خرید از مراکز معتبر مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

تاپ کلاب شامل بخش‌های مختلف خانه، بازارچه، تاریخچه و کلاب من بوده و مناسب سازمان‌های خصوصی و دولتی، فروشگاه‌ها و وب سایت‌ها، بانک‌ها و موسسات مالی، صنایع خودروسازی و شرکت‌های بیمه‌ای است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  6  =  3