اپلیکیشن پاسینو و باشگاه مشتریان پاسِتو رونمایی شد

اپلیکیشن پاسینو و باشگاه مشتریان پاسِتو دو خدمت جدید شرکت پرداخت الکترونیک سپهر به همراه لوگو جديد شرکت در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در روز اول دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت رونمایی از اپلیکیشن پاسینو و باشگاه مشتریان پاسِتو با حضور آقابابایی مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر برگزار شد ” در این مراسم آقابابایی مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر با اشاره به تاریخچه فعالیت شرکت گفت: اواخر سال ۱۴۰۱ فاز توسعه شرکت با طراحی خدمات و محصولات جدید صورت گرفت تا بتوانیم خدمات بیشتری به مشتریان ارائه دهیم.

وی بیان کرد: سپهر جديد با پویایی و جدیت در عرصه توسعه بازار  فعالیت خود را شروع کرد و با طراحی ابزارها و محصولات جدید سعی کردیم خدمات خوبی به مشتریان خود بدهیم.

وی یادآور شد لوگوی جديد شرکت نشان از چابکی،پویایی و آماده پیشروی در بازار دارد،بنابراین با دو محصول پاسینو و پاسِتو وفادارترین پذیرندگان را بیشتر کنیم.

پاسینو سوپر اپلیکیشن سپهر با هدف خلق ارزش برای کاربران است و انواع خدمات سنتی مانند پرداخت قبوض ،سلامت،گردشگری،کیف پول ،انواع سرویس های روزمره را به پذیرندگان خود ارائه می دهد.

باشگاه مشتریان پاسِتو نیز بر اساس فعالیت پذیرندگان خود امتیاز می دهد که مشتریان می توانند با دریافت کوین از خدمات باشگاه استفاده کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  ⁄  2  =