رشد ۳ برابری سودخالص در بانک اقتصاد نوین

با افزایش بیش از 3 برابری، تحقق سود خالص 3.091 میلیارد تومانی، برآیند عملکرد بانک اقتصاد نوین در نیمه نخست سال جاری بوده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بانک اقتصاد نوین در بازه زمانی مورد بررسی درآمد تسهيلات اعطايی و سپرده گذاری و اوراق بدهی بیش از 17 هزار میلیارد تومانی شناسایی کرد که با افزایش 41 درصدی نسبت به مقطع مشابه قبل همراه شد. به این ترتیب خالص درآمد تسهیلات و سپرده گذاری نیز 125 درصد افزایش را ثبت کرد.

درآمد کارمزد هم با افزایش 95 درصدی همراه شد تا شاهد رشد 117 درصدی جمع درآمدهای عملیاتی این بانک در بازه زمانی مورد گزارش باشیم. در سوی دیگر، در طبقه هزینه ها هزینه عمومی و اداری، هزینه مطالبات مشکوک الوصول و هزینه مالی به ترتیب با افزایش 25%، 404% و 25 درصدی همراه شدند.

در نهایت عملکرد بانک اقتصاد نوین با افزایش بیش از 3 برابری سود خالص نسبت به دوره مشابه در سال 1401 همراه شد و سود انباشته به حدود 5.390 میلیارد تومان رسید.

بر طبق این اطلاعات، صورت وضعیت مالی مانده تسهيلات اعطايی و مطالبات در پایان شهریور ماه 24 درصد افزایش نسبت به پایان اسفند 1401 داشت و از 187.5 هزار میلیارد تومان گذشت.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  9