پیشتازی پرداخت نوین در شاخص های توسعه سهم کارتخوان

مطابق با آخرین گزارش منتشر شده‌ شرکت شاپرک، روند صعودی این شرکت که از سال گذشته آغاز شده همچنان با شتاب و بدون هیچ وقفه‌ای ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، صدمین گزارش اقتصادی شاپرک که بررسی آماری صنعت پرداخت الکترونیک ایران در مهرماه ۱۴۰۲ است در حالی منتشر شده که شرکت پرداخت نوین توانسته است در یک ماه گذشته، با رشد ۰.۱۴ درصدی سهم بازار خود از نظر مبلغ تراکنش علاوه بر حفظ روند رو به رشد خود در سال جاری، یک گام دیگر خود را به سهم بازار ۵ درصدی نزدیک کند.
در بخشی دیگری از گزارش شماره ۱۰۰ شاپرک، که به صورت اختصاصی به بررسی و مقایسه‌ی سهم هر شرکت PSP از مبلغ تراکنش‌های هر یک از ابزارهای پذیرش در دو ماه شهریور و مهر می‌پردازد، پرداخت نوین توانسته با رشد ۰.۱۹ درصدی سهم از مبلغ تراکنش‌های فروشگاهی، جزو برترین‌ها در این شاخص باشد.

این در حالی است که جداول منتشر شده در این گزارش در بخش مقایسه سهم هر شرکت PSP از نظر مبلغ تراکنش‌ها به ازای هر سرویس بین ماه‌های شهریور و مهر ماه ۱۴۰۲، نشان می‌دهد که این شرکت رشد ۰.۱۴ درصدی در سهم از مبلغ تراکنش‌های خرید تجربه کرده است.
همچنین بخش دیگری از این گزارش به مقایسه‌ سهم هر شرکت PSP از تعداد هر یک از ابزارهای پذیرش تراکنش‌دار بین ماه‌های شهریور و مهر ماه اختصاص دارد که در نتیجه‌ آن شرکت پرداخت نوین توانسته با رشد ۰.۲۹ درصدی بالاترین رشد را در شاخص سهم تعداد کارتخوان فروشگاهی داشته باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  3  =