سکه کانال عوض کرد/دلسردی حرفه ای های بازار از مبادله

همزمان با ریزش قیمت اونس طلا و دلار در بازار تهران، قیمت سکه نیز نزولی شد؛ به طوری که طی ۲۴ ساعت گذشته بازار شاهد فرود سکه به یک کانال پایین‌تر بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از خبرآنلاین، بررسی‌ها نشان می‌دهد که پس از حدود ۱۵ روز، قیمت سکه دوباره به کانال ۲۸ میلیون تومان بازگشت؛ این در شرایطی است که شرایط سیاسی منطقه در هفته‌های اخیر، سکه را تا بالای کانال ۳۱ میلیون تومان هم بالا برده بود.

با این حال، گزارش‌ها از روند بازار حاکی از آن است که قیمت سکه امامی در بازار افت ۲۹۶ هزار تومان را طی ۲۴ ساعت گذشته تجربه کرده و به قیمت ۲۸ میلیون و ۹۶۱ هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه‌ بهارآزادی نیز با کاهش ۱۰۱ هزار تومانی، ۲۵ میلیون و ۵۰۲ هزار تومان فروخته شد. در همین حال، قیمت نیم‌سکه ۱۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۱۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون تومان کاهش داشت. در حال حاضر نیم‌سکه ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ربع سکه ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

بنا با این گزارش، فعالان بازار طلا معتقدند نوسانات کاهشی بازار فلز زرد چندان شارپی نیست اما لحظه به لحظه در حال وقوع است و همین موضوع هرگونه پیش‌بینی را برای قیمت طلا و سکه سخت کرده. علاوه بر این، چنین وضعیتی حرفه‌ای‌های بازار را نیز از مبادله دلسرد کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  39  =  48