پابه‌پای اپل؛ پرچم‌دار ۲۰۱۹ هواوی به HarmonyOS 4 آپدیت می‌شود!

هواوی اعلام کرده است که به‌زودی نسخه‌ چهارم سیستم‌عامل HarmonyOS را برای دو پرچم‌دار قدیمی خود منتشر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از زومیت، بر‌اساس بیانیه‌ هواوی در ویبو، این شرکت قصد دارد در سه‌ماهه‌ نخست سال ۲۰۲۴، دو گوشی پرچم‌دار سال ۲۰۱۹ خود، یعنی P30 و میت ۲۰ پرو را به HarmonyOS 4 به‌روز‌رسانی کند. این یعنی دو گوشی یادشده پنج سال پس از عرضه، به‌روزرسانی خواهند شد. اپل هم معمولا از آیفون تا پنج سال پشتیبانی می‌کند.

هارمونی ۴ فقط در اختیار نسخه‌های مخصوص بازار چین قرار خواهد گرفت اما انتشار آن در نوع خود غافل‌گیری بزرگی است؛ چرا‌که نام پی ۳۰ و میت ۲۰ پرو در فهرست اولیه‌ای که هواوی منتشر کرده بود، دیده نمی‌شد. گوشی‌های پرچم‌داری که هارمونی ۴ را دریافت می‌کنند، میت ۵۰، میت ۴۰، P60 و P50 هستند.

 

 

دستگاه‌هایی که به‌زودی هارمونی ۴ را دریافت می کنند

هارمونی او اس ۴ تابستان امسال با بهره‌مندی از موتور ARK Engine سریع‌تر و بهینه‌تر رونمایی شد. این نسخه به ویجت‌های جدید، قابلیت شخصی‌سازی صفحه‌ی قفل، قابلیتی مشابه داینامیک آیلند و چند ویژگی دیگر مجهز شده است.

سیستم‌عامل جدید هواوی برای استفاده در طیف وسیعی از دستگاه‌ها از‌جمله موبایل، تبلت، تلویزیون و حتی خودرو طراحی شده و تا‌به‌امروز موفق شده است که راه خود را به بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه مختلف باز کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  ⁄  5  =