استخدام سه ستاره کشتی ایران در بانک ملی

حسن یزدانی دارنده ۹ مدال کشتی المپیک و جهان به همراه امیرحسین زارع و امین میرزازادهT طلایی‌های کشورمان در مسابقات جهانی بلگراد به استخدام بانک ملی درآمدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تسنیم، هشتم آبان ماه مراسم اعلام استخدام رسمی سه چهره شاخص و عنوان‌دار کشتی ایران در بانک ملی با حضور علیرضا دبیر و مدیرعامل این بانک در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

علیرضا دبیر در این جلسه خطاب به مدیرعامل بانک ملی اظهار داشت: قبل از جهانی صربستان جلسه‌ای داشتیم که در آن تصمیمات خوبی گرفته شد و طبق آن، حسن یزدانی، امیرحسین زارع و امین میرزازاده قرار است به استخدام بانک ملی دربیایند. همانطور که ما کار یاد گرفتیم، این افراد هم پیش شما و تیم‌تان کار یاد می‌گیرند. سایر کشتی گیران هم در ارگان‌های دیگر استخدام شدند.

رییس فدراسیون کشتی همچنین از همکاری بانک ملی با فدراسیون خبر داد و گفت: قرار شد در بخش کشتی پایه و توسعه در کل کشور با بانک ملی یک کار اساسی انجام دهیم. در این راستا کمیته‌ای تشکیل خواهد شد و در بحث پایه با هم همکاری می‌کنیم، چون در کشتی رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان خیلی اهمیت دارند و خود من هم در این کمیته خواهم بود. طبق سند توسعه و با کمک شما، جمعیت کشتی اینجا باید در چهار سال آینده به بالای یک میلیون نفر برسد.

ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی نیز در این مراسم گفت: از امکانات و شرایط کشتی و قهرمانان‌مان واقعا لذت بردم. همه ما به این عزیزان افتخار می‌کنیم. تلاش و زحمات شما قابل تقدیر است و همه ملت ایران قدردان این زحمات هستند. با پیشنهاد علیرضا دبیر در این جلسه حاضر شدیم و میزبان قهرمانان در بانک ملی خواهیم بود. ما از قهرمانان ملی کشور حمایت می‌کنیم. خیلی از بدخواهان کشور دوست ندارند قهرمانان ما موفق باشند، اما امیدوارم مثل قبل در میادین جهانی و المپیک بدرخشید.

در ادامه نیز هدایای ویژه‌ای به حسن یزدانی، امیرحسین زارع و امین میرزازاده اهدا شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  ⁄  4  =