گمانه زنی ها درباره فراهم شدن قابلیت تماس صوتی و تصویری در ایکس

هرچند خود ایکس هنوز چیزی اعلام نکرده است، اما برخی از کاربران به اضافه‌شدن قابلیت تماس‌های صوتی و تصویری اشاره کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از دیجیاتو، همانطور که در گزارش‌های قبلی نیز اعلام شده بود، قابلیت تماس‌های صوتی و تصویری به ایکس اضافه خواهد شد. چندین کاربر در این شبکه‌اجتماعی ادعا کرده‌اند که هنگام باز کردن برنامه با پیغام جدیدی مبنی بر اضافه‌شدن تماس‌های صوتی و تصویری مواجه شده‌اند.

علاوه بر گزارش کاربران ایکس، نشریه ورج نیز به اضافه‌شدن گزینه جدیدی در تنظیمات این شبکه اجتماعی اشاره کرده است که با آن می‌توان تماس‌های صوتی و تصویری را فعال کرد. همچنین ظاهرا می‌توانید تنظیم کنید که تماس‌ها را از چه افرادی دریافت کنید و گزینه‌های این قابلیت شامل «افراد موجود در لیست مخاطبین»، «کاربرانی که دنبال می‌کنید» و «کاربران تأیید‌شده» می‌شود. سپس می‌توانید از طریق صفحه پیام‌های خود با کاربران دیگر، آیکون تلفن در گوشه سمت راست بالای صفحه را انتخاب کنید و تماس صوتی یا تصویری خود را برقرار کنید.

تنظیمات قابلیت تماس صوتی و تصویری ایکس

 

در حالی که ایکس هنوز به‌طور رسمی از راه‌اندازی این ویژگی جدید خبر نداده است، به‌نظر می‌رسد که در حال آماده‌سازی آن باشد، زیرا اخیرا پست جدیدی توسط حساب رسمی ایکس با توضیح «آیا آماده هستید؟» منتشر شده است.

ایلان ماسک به‌عنوان مالک این شبکه اجتماعی تاکنون بارهای به اضافه‌شدن تماس‌های صوتی و تصویری به ایکس اشاره کرده که جزئی از برنامه‌های او برای تبدیل کردن این پلتفرم به «برنامه‌همه‌چیز» است. ماسک اخیرا گفته بود که این ویژگی بدون نیاز به شماره تلفن برای اندروید، iOS، رایانه‌های شخصی و مک ارائه خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که قابلیت تماس صوتی و تصویری ایکس در دسترس چه کاربرانی قرار گرفته است یا کاربران غیر پریمیوم نیز می‌توانند از آن استفاده کنند یا خیر. ماه گذشته، یک منبع در این شبکه اجتماعی براساس کدهای موجود در دیتابیس ایکس اعلام کرده بود که برای استفاده از این قابلیت باید اشتراک پریمیوم داشته باشید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

71  +    =  75