صدرنشینی بانک مسکن در شبکه بانکی

بانک مسکن رتبه برتر شبکه بانکی را در جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه و بویراحمد از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ محمد اکبری مدیر شعب کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی در دو سطح شاخص‌های عمومی و تخصصی گفت: عملکرد بانک در زمینه تخصصی بسیار موفقیت‌آمیز بوده به‌گونه‌ای که در زمینه رشد منابع، میزان وصول مطالبات، نسبت مصارف به منابع و … نمره کامل و در مجموع تمامی شاخص‌های تخصصی ۹۹٫۵ درصد نمره را کسب کرده است.

اکبری به رشد چشمگیر رتبه بانک مسکن استان نسبت به سال‌های گذشته در میان دستگاه‌ها و بانک‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: جشنواره شهید رجایی در نهادینه سازی فرهنگ بهبود عملکرد در سطوح مختلف دستگاه‌های اجرایی موثر بوده و فرصتی برای شناخت نقاط ضعف و قوت سازمان‌ها فراهم می‌آورد تا سازمان‌ها با تلاش برای بهبود نقاط ضعف، مسیر خدمت‌رسانی به مردم را هموارتر کرده و موجب شادی و رضایت هموطنان شوند.

وی افزود: این جشنواره هر ساله به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان و معرفی سازمان‌ها و دستگاه‌های برتر برگزار می‌شود که خوشبختانه بانک مسکن در این دوره توانست در شبکه بانکی صدرنشین شود.

اکبری اظهار داشت: کسب رتبه برتر، نتیجه عملکرد استان و کلیه کارکنان در صف و ستاد بوده که باید از تلاش و کوشش همه همکاران تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  1