حضور مدیرعامل بانک ملی در محل پایگاه میز خدمت

همزمان با سفر رییس‌جمهور و هیات دولت به استان فارس که با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران و اعضای هیات مدیره صورت گرفت؛ دکتر خواجه نایینی معاون و نماینده تام الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی از عملکرد مطلوب شبکه بانکی کشور در بررسی توام با پاسخگویی سریع به تقاضاهای مردمی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده رییس شورای هماهنگی بانک های کشور در این سفر با حضور در محل پایگاه میز خدمت دستگاه های زیرمجموعه وزارت اقتصاد و دارایی ضمن دیدار با دکتر خواجه نایینی معاون وزیر اقتصاد، از نزدیک در جریان روند پاسخگویی بانک ها به مراجعات مردمی قرار گرفت .

رییس شورای هماهنگی بانک های کشور پاسخگویی در کمترین زمان ممکن و رسیدگی به درخواست ها  و انتظارات مردمی را مهمترین هدف میز خدمت وزارت امور  اقتصادی و دارایی دانست و خاطرنشان کرد : همه تلاش همکاران شبکه  بانکی باید جهت پاسخگویی بموقع و سریع به خواسته ها و انتظارات مردم  و رفع نیاز آنها باشد.

وی رفع هوشمندانه نیازهای پولی و مالی هموطنان را وظیفه ذاتی نظام بانکی کشور قلمداد کرد و اظهار داشت : بانک ها باید با نگاه کارشناسی و هدایت گری منابع مالی در مجرای صحیح و نظارت بر گردش منطقی پول، نقش موثر خود را در مهار تورم ایفا کنند.

مدیر عامل بانک ملی ایران   بر لزوم رعایت احترام و کرامت انسانی مراجعان تاکید کرد و گفت : باید تقاضاهایی که موجبات اشتغالزایی ، رشد و توسعه اقتصادی را در کشور فراهم می کنند؛ در اولویت بررسی و اقدام قرار گیرند .

مدیر عامل بانک ملی ایران با حضور در جمع مراجعان شخصا تعدادی از تقاضاهای هموطنان را مورد بررسی قرار داده و دستور رسیدگی و اقدام سریع صادر کرد.‌

گفتنی است در این سفر برخی درخواست‌ها که نیازمند مجوز ادارات مرکزی بود ،  در محل پایگاه میز خدمت دستگاه های زیرمجموعه وزارت اقتصاد توسط مدیر عامل  و اعضای هیأت مدیره بانک بررسی و دستورات لازم صادر شد  .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

41  +    =  43