بازار ابزار موبایلی همچنان در اختیار سه شرکت

آمارهای شاپرک نشان می دهد که کل سهم مبلغی تراکنش های موبایلی در اختیار 6 شرکت قرار دارد. این شرکت ها شامل به پرداخت ملت، تجارت الکترونیک پارسیان، سپ، آسان پرداخت پرشین، پرداخت الکترونیک سداد و کارت اعتباری ایران کیش هستند که حدود 92 درصد از از آن فقط به سه شرکت اول اختصاص دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، طی شهریور ماه شرکت به پرداخت ملت مانند سایر ماه های گذشته همچنان بالاترین سهم از مبلغ تراکنش های موبایلی را به خود اختصاص داد.

این شرکت با افزایش 0،32 درصدی نسبت به مرداد ماه سهم خود را در شهریور به 45،30 درصد رساند و صدرنشین شد.

اگرچه در نیمه اول سال جاری این بالاترین سهم ماهانه به پرداخت ملت از مبلغ تراکنش های موبایلی نیست اما پس از دو ماه روند کاهشی، در شهریور ماه مجددا با رشد مثبت همراه شد.

این شرکت در فروردین ماه بیش از 50 درصد از مبلغ تراکنش های موبایلی را در اختیار داشت که بالاترین سهم ماهانه در سال جاری محسوب می شود.

تجارت الکترونیک پارسیان با 24،44 درصد دومین سهم عمده از مبلغ تراکنش های موبایلی شهریور را در اختیار گرفت که این سهم نسبت به مرداد ماه 39 صدم درصد افت داشت.

رتبه سوم عمده ترین سهم از مبلغ تراکنش های موبایلی با 22،24 درصد به سپ اختصاص پیدا کرد که نسبت به مرداد ماه 36 صدم درصد بر سهم خود افزود.

آسان پرداخت پرشین با 7،80 درصد چهارمین شرکتی است که بالاترین سهم از مبلغ تراکنش های موبایلی را به نام خود ثبت کرده است.

سهم این شرکت از مبلغ تراکنش های موبایلی در شهریور نسبت به مرداد 13 صدم درصد افت کرد.

آمارهای شاپرک نشان می دهد که کل سهم مبلغی تراکنش های موبایلی در اختیار 6 شرکت قرار دارد.

این شرکتها شامل به پرداخت ملت، تجارت الکترونیک پارسیان، سپ، آسان پرداخت پرشین، پرداخت الکترونیک سداد و کارت اعتباری ایران کیش هستند که حدود 92 درصد از از آن فقط به سه شرکت اول اختصاص دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  14