در تابستان ۱۴۰۲ رخ داد/ انعقاد قرارداد جدید و افزایش درآمد بیمه نامه بیمه ما

شرکت بیمه ما در حالی نیمه نخست سال مالی منتهی به اسفند 1402 را به پایان رساند که درآمد حق بیمه ای معادل 3.558 میلیارد تومان شناسایی نمود. نزدیک به 40 درصد این درآمد در مرداد ماه پس از انعقاد قرارداد بیمه های درمان گروهی تکمیلی و عمر و حادثه گروهی مرکز خدمات حوزه های علمیه محقق گردید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بررسی عملکرد این واحد بیمه ای حاکی از آن است که در 6 ماهه نخست سال جاری تقاضا برای قراردادهای بیمه ای شرکت با افزایش 122 درصدی نسبت به دوره مشابه سال 1401 مواجه بوده است.
خسارت پرداختنی محقق شده در شهریور ماه به حدود 190 میلیارد تومان رسید تا جمع خسارت پرداختنی 6 ماهه به 1.010 میلیارد تومان بالغ گردد. از مجموع خسارت پرداخت شده 30 درصد سهم رشته زندگی اندوخته دار بوده است. رشته درمان نیز با سهم 26 درصدی در جایگاه دوم قرار گرفته است. در خصوص درآمد صدور بیمه نامه نیز رشته درمان و زندگی اندوخته دار رتبه اول و دوم را به سهم 35 و 26 درصدی به خود اختصاص داده اند.

لازم به ذکر است این شرکت بیش از 70 درصد از پیش بینی انجام شده در خصوص درآمد حاصل از قراردادهای بیمه ای تا پایان سال را، تا انتهای شهریور ماه پوشش داده است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  3