تراز عملیاتی بانک دی منفی تر شد

بررسی تراز عملیاتی بانک دی در نیمه نخست سال جاری حاکی از منفی تر شدن آن نسبت به ماه های قبل می باشد به طوریکه در 6 ماهه نخست سال جاری به رقم منفی 1.529 میلیارد تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بانک دی در مجموع عملکرد 6 ماهه منتهی به شهریور سال 1402 به درآمد تسهیلات 1.018 میلیارد تومانی دست یافت.

از این مبلغ حدود 156 میلیارد تومان آن در شهریور محقق گردیده که کاهش 20 درصدی نسبت به ماه قبل داشته است. بخش عمده درآمد تسهیلات این بانک (78 درصد) را اوراق مرابحه تشکیل می دهد.

سایر درآمدهای عملیاتی بانک(درآمد سپرده گذاری، درآمد سرمایه گذاری ها و درآمد کارمزد) در دوره مورد گزارش به حدود 335 میلیارد تومان رسید.

بررسی تراز عملیاتی این بانک در نیمه نخست سال جاری حاکی از منفی تر شدن آن نسبت به ماه های قبل می باشد به طوریکه در 6 ماهه به رقم منفی 1.529 میلیارد تومان رسید.

سود پرداختی به سپرده های سرمایه گذاری شده در بازه زمانی مذکور، به رقم 2.547 میلیارد تومان بالغ گردید که 617 میلیارد تومان آن مربوط به ماه بهمن بوده است.

همچنین مانده سپرده های سرمایه گذاری در پایان دوره حدود 41 هزار میلیارد تومان گزارش شده که نسبت به ماه های قبل کاهش یافته است.

زیان‌ دهی فصلی بانک دی نشان می‌ دهد، در صورتی که تراز عملیاتی این بانک اصلاح نشود و یا عدم موفقیت بانک دی در فروش اموال مازاد خود تداوم پیدا کند و نتواند از فروش این اموال سود شناسایی کند؛ زیان انباشته بانک دی به سرعت افزایش خواهد یافت و تراز عملیاتی این بانک نیز منفی تر خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  63