حفظ روند صعودی درآمد تسهیلات بانک تجارت در نیمه نخست

بانک تجارت که سهام آن از ابتدای سال جاری سود حدود 10 درصدی را نصیب سهامداران خود کرده است، در شهریور ماه موفق به شناسایی درآمد تسهیلات 6.555 میلیارد تومانی شد و مجموع درآمد 6 ماهه نخست سال جاری به بیش از 34.4 هزار میلیارد تومان رسید؛ مقایسه این رقم با مقطع مشابه قبل از آن حاکی افزایش 47 درصدی درآمد مذکور است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مجموع سایر درآمدهای بانک (شامل درآمد سپرده گذاری، درآمد اوراق بدهی، درآمد سرمایه گذاری ها و درآمد کارمزد) نیز در مدت زمان مورد بررسی به بیش از 12.7 هزار میلیارد تومان رسید. نکته قابل توجه آن که در نیمه اول روند شناسایی درآمد تسهیلات صعودی بود و در شهریور بیشترین مقدار این درآمد کسب شد.

در دیگر سو نیز بانک تجارت به سپرده های سرمایه گذاری شده در بانک در شهریور ماه و 6 ماهه به ترتیب 4.316 میلیارد تومان و 23.689 میلیارد تومان سود پرداخت کرده است. این بانک در بازه زمانی مورد گزارش تراز عملیاتی مثبت 10 هزار میلیارد تومانی را به ثبت رساند که نسبت به 6 ماهه سال 1401 رشد 106 درصدی را ثبت کرده است . مانده سپرده های سرمایه گذاری شده در تاریخ 1402/06/31 به رقم 630 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به مرداد ماه با افزایش حدود 4 درصدی همراه شد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  3  =