سرمایه‌گذاری ۶۲ میلیون دلاری Bright Money برای تحول بانکداری اعتباری

استارت‌‌آپ فین‌تکی مصرف‌کننده Bright Money مستقر در بنگلور هند و سانفرانسیسکو یک مأموریت دارد: ایجاد انقلابی در بانکداری اعتباری جهانی با استفاده از ترکیب قدرتمند کلان داده و هوش مصنوعی.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، پلتفرم مالی شخصی مجهز به هوش مصنوعی که به تازگی 62 میلیون دلار جمع آوری کرده است، می خواهد به شدت دامنه خود را گسترش دهد.

این بودجه شامل یک پیشنهاد بدهی 50 میلیون دلاری از Encina Lender Finance و 12 میلیون دلار سهام به رهبری Alpha Wave، Hummingbird و Peak XV Partners (سکویا ونچرز سابق) است.

در سپتامبر 2021، برایت مانی 31 میلیون دلار به رهبری Peak XV، Hummingbird Ventures و Falcon Edge Capital جمع آوری کرد.

به گفته این شرکت، بودجه جدید برای ایجاد تیم های قوی در توسعه محصول، فناوری، تجزیه و تحلیل و عملکردهای پشتیبانی مانند انطباق و خدمات مشتری به کار گرفته خواهد شد.

Bright Money که در سال 2019 تأسیس شد، در زمینه وام ‌دهی شخصی و راه‌ حل‌ های کارت اعتباری در بخش فین‌ تک تخصص دارد.

مجموعه جامع پیشنهادات این شرکت شامل افزایش امتیاز اعتباری، طرح ‌های بازپرداخت خودکار بدهی، ابزارهای برنامه ‌ریزی مالی و بودجه، و گزینه ‌های تامین مالی مجدد است که طیف گسترده ‌ای از نیازهای مالی از جمله کارت ‌های اعتباری، وام ‌های دانشجویی و وام خودرو را پوشش می‌ دهد.

Bright Money ادعا کرد که در طول سال گذشته، افزایش قابل توجه شش برابری در پایگاه کاربران داشته است و اکنون صدها هزار کاربر را که به دنبال راه حل های مالی نوآورانه و مبتنی بر فناوری هستند، ارائه می‌دهد.

اگرچه گزارش شده است که در سال گذشته 100 کارمند (معادل 50 درصد از تیم خود) را اخراج کرده است، اما این شرکت همچنان در ماموریت خود برای متحول ساختن چشم انداز فین تک و توانمند سازی مصرف‌کنندگان با ابزارهای مالی مبتنی بر هوش مصنوعی مصمم است.

منبع: www.techloy.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

52  −    =  49