آشنایی با سه پلتفرم تعبیه شده اینشورتک که صنعت بیمه را متحول می کند

با توجه به تغییر در صنعت بیمه، این صنعت با ادغام فناوری و ارائه قابلیت ‌های اینشورتک ریشه ‌های خود را عمیق تر کرده و شیوه مطالبه بیمه مردم را تغییر می ‌دهد. در این گزارش، سه پلتفرم تعبیه ‌شده اینشورتک را بررسی کرده ایم که نه تنها شکاف بیمه را کاهش می دهند، بلکه تجربیات یکپارچه و بی ‌نظیر مشتری را نیز ارائه می‌ کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ریسک نیوز، بیمه از قدیم الایام یکی از نیازهای غریزی انسان بوده است، چه بیمه زندگی بوده باشد و چه تضمین قول. نیاز ذاتی ما به بیمه شدن تنها تشدید شده است. با وجود آینده ای نامشخص، مطالبات بیمه ای تنها امن ترین گزینه به نظر می رسید.

با توجه به تغییر در صنعت بیمه، این صنعت با ادغام فناوری و ارائه قابلیت ‌های اینشورتک ریشه ‌های خود را عمیق تر کرده و شیوه مطالبه بیمه مردم را تغییر می ‌دهد.

بر اساس گزارشی، هند به عنوان کشوری با ضریب نفوذ بیمه عمومی کمتر از 1 درصد و ضریب نفوذ بیمه زندگی کمی بیش از 3 درصد متمایز است، با این حال، در میان این چشم انداز، تکامل عصر دیجیتال باعث ایجاد پلتفرم های تعبیه شده اینشورتک شده است. که اکنون بخش بیمه را متحول ساخته است.

در این گزارش، سه پلتفرم تعبیه ‌شده اینشورتک را بررسی کرده ایم که نه تنها شکاف بیمه را کاهش می دهند، بلکه تجربیات یکپارچه و بی ‌نظیر مشتری را نیز ارائه می‌ کنند.

بیمه تعبیه شده، بیمه ای مقرون به صرفه تر، مرتبط تر و شخصی سازی شده تری را به مشتریان هر وقت و هر کجا که بیشترین نیاز را به آن داشته باشند عرضه می کند.

در زیر 3 پلتفرم اینشورتک که صنعت بیمه را تغییر می دهند، فهرست شده است:

Bimaplan

Bimaplan یک استارت آپ اینشورتکی است که به پذیرش بیمه از طریق فناوری کمک می کند. هند ضریب نفوذ بیمه پایینی دارد و جمعیت کم درآمد/متوسط توسط بیمه ‌گران و توزیع ‌کنندگان قدیمی مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

پلتفرم بیمه تعبیه ‌شده کامل Bimaplan به کسب ‌و کارها این امکان را می ‌دهد تا محصولات بیمه مرتبط را به طور یکپارچه بین مشتریان خود توزیع کنند.

آن ها با شرکت‌ های خدمات مالی، استارت ‌آپ ‌های فناوری، پلتفرم ‌های تجارت الکترونیک و شرکت‌ هایی در بخش ‌های مختلف همکاری می ‌کنند تا محصولات بیمه ‌ای سفارشی برای کاربران خود بسازند.

Bimaplan توسط مرکز تعبیه مالی به عنوان یکی از استارت آپ های نوظهور جهانی اینشورتک که باعث شمول مالی می شود، شناخته شده است.

Penni

پنی یک پلتفرم پیشگام در بیمه تعبیه شده است. آن ها در ادغام بیمه در پلتفرم های دیجیتالی عالی هستند و به کسب و کارها برای دریافت پوشش آسان کمک می کند.

فناوری پیشرفته آن ها تجربیات کاربر را افزایش می دهد و پوشش ارزشمندی را اضافه می کند.

پنی یک شریک قابل اعتماد برای کسانی است که در حال حرکت به سمت تحول دیجیتال در صنعت بیمه هستند.

Plum

Plum بیمه درمانی با کیفیت بالا و مزایای شرکتی را با نرخ های مقرون به صرفه ارائه می دهد.

مزایای استفاده از Plum برای کارکنان شامل افزایش رضایت آن ها، بهبود سلامت و بهره وری کارکنان و کاهش هزینه مزایای سلامتی است.

آن ها یک فرآیند خرید و راه اندازی ساده را برای بیمه درمانی و مزایا برای کارکنان ارائه می دهند.

ویژگی های برجسته آن ها بدون مذاکره با کارگزار و نمایندگان، قیمت گذاری شفاف به طور مستقیم از طرف بیمه گر، سفارشی سازی بیمه و مزایای دریافتی بر اساس نیازها، شامل درمان کووید-19، بدون دوره انتظار، بدون اجاره اتاق یا محدودیت بیماری، زایمان و پوشش نوزادان، بیماری های از قبل موجود تحت پوشش، مزایای اضافی ارائه شده، مشاوره با پزشک، معاینات بهداشتی، سلامت روان، مراقبت از دندان، تناسب اندام و تغذیه می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  1