۵ درصد از بیت کوین در جهان در مالکیت صرافی کوین بیس / نگرانی وجود دارد؟

بر اساس بررسی پلتفرم آرکهام، حدود 5 درصد از تمام بیت کوین‌های جهان، در کیف‌پول‌های دیجیتال صرافی کوین بیس قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک پلتفرم تحلیل اطلاعات بلاکچین آرکهام (Arkham)، بررسی جدیدی درباره میزان بیت کوین‌های در اختیار صرافی‌ ارز دیجیتال کوین بیس انجام داده است. بر اساس داده‌های موجود، این صرافی بیش از یک میلیون بیت کوین در کیف‌پول‌های دیجیتال خود، در اختیار دارد. ارزش این بیت کوین‌ها با نرخ فعلی، معادل 25 میلیارد دلار است. با وجود اینکه این صرافی در حال حاضر حدود 5 درصد از کل بیت کوین‌های جهان را در کیف‌پول‌های کاربران خود دارد، این صرافی حدود 10 هزار بیت کوین با ارزش تقریبی 200 میلیون دلار را در اختیار دارد که مالکیت آنها تماما متعلق به این صرافی است.

5 درصد از بیت کوین‌های جهان در دست کوین بیس

بر اساس گزارش آرکهام، صرافی کوین‌ بیس در حال حاضر، حدود 5 درصد از تمام بیت کوین موجود و در گردش را در اختیار دارد. مقدار دقیق بیت کوین‌های موجود در کیف‌پول‌های کاربران این صرافی بزرگ ارز دیجیتال برابر با 947 هزار و 755 بیت کوین است. می‌توان گفت که صرافی کوین بیس، در میان تمام نهادهای جهان، بزرگترین ذخایر بیت کوین را در اختیار دارد.

پلتفرم آرکهام همچنین به این مورد اشاره کرده است که 36 میلیون آدرس سپرده بیت کوین توسط این صرافی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بر اساس گزارش این پلتفرم تحلیل بلاکچین، بزرگترین کیف‌پول سرد صرافی کوین بیس دارای 10 هزار بیت کوین است. بر اساس گزارش‌های مالی این صرافی، بنظر می‌رسد که کوین بیس، بیت کوین‌های بیشتری از میزان اظهار شده در اختیار دارد، اما به‌دلیل پنهان نگه داشتن آنها، شناسایی آنها غیرممکن است.

واکنش کاربران به حجم بالای بیت کوین‌های صرافی کوین بیس
پس از انتشار میزان بیت کوین‌های در اختیار این صرافی متمرکز رمزارزی، فعالان بازار ارز دیجیتال واکنش‌های مختلفی از خود نشان دادند. برخی باور دارند که زمان نگهداری شخصی دارایی‌های دیجیتال فرا رسیده است و باید بیت کوین‌های خود را از صرافی‌ها خارج کنند، چراکه در صورت ایجاد مشکل نقدینگی، امکان برداشت از حساب‌، از آنها سلب خواهد شد. برخی دیگر باور دارند که با وجود مشکلات امنیتی که برای کیف‌پول‌های سرد، این روش نگهداری، بهینه نیست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  15