نگاهی به ۵ نئوبانک ارائه دهنده خدمات پیشرفته بانکداری همراه در بنلوکس

دسترسی دیجیتالی به خدمات بانکی برای مصرف کنندگان در سه کشور بنلوکس (بلژیک، هلند و لوکزامبورگ) به طور فزاینده ای مهم شده است. بسیاری از بزرگترین مؤسسات مالی سنتی در منطقه در تلاش هستند تا خدمات تلفن همراه خود را اصلاح کنند و بسیاری از آن ها واحدهای دیجیتال مستقل را تحت برندهای جداگانه راه ‌اندازی کرده ‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، صحنه فین ‌تک هلند نیز چند بانک رقیب را ایجاد کرده است تا معامله با امور مالی راحت و آسان شود. در سال 2022، به طور کلی، 85.7 درصد از افراد هلندی از بانکداری آنلاین یا تلفن همراه استفاده می کردند. افراد جوان بین 25 تا 35 سال بیشتر به اینترنت یا تلفن همراه برای خدمات بانکی مراجعه می کنند.

هلند نرخ پذیرش بالایی در نوآوری و فناوری دارد و آن را به کانونی برای انواع فین ‌تک ها تبدیل کرده است. بانک‌ های دیجیتال در دومین کشور بزرگ فین ‌تکی اتحادیه اروپا با زیرساخت ‌های مالی برتر و سیستم نظارتی باز و شفاف، رونق دارند.

بیایید به 5 پلتفرم فین‌ تکی که خدمات بانکداری تلفن همراه را در بنلوکس ارائه می‌ کنند نگاهی بیندازیم.

Aion

Aion یک نئوبانک مستقر در بلژیک است که حساب ‌های شخصی و حساب ‌های تجاری از جمله کارت نقدی را ارائه می‌ دهد و تمام تراکنش ‌ها از طریق یک برنامه آیفون یا اندروید مدیریت می ‌شوند. این حساب های بانکی تلفن همراه باز را برای ساکنان 16 کشور اروپایی از جمله منطقه بنلوکس می پذیرد. روش جدید بانکداری آن تغییر شکل رابطه بین بانک و مشتریانش است، خدماتی فراتر از بانکداری و سرمایه گذاری را با فشار یک دکمه و بدون هیچ هزینه اضافی قابل دسترس می کند. از پس انداز و سرمایه گذاری گرفته تا خدمات بانکی روزانه، Aion Bank به کاربران امکان دسترسی نامحدود به محصولاتی را می دهد که برای کمک به رشد پول آن ها طراحی شده اند.

Bunq

bunq مستقر در آمستردام یک بانک رقیب است که طیف وسیعی از خدمات مالی آنلاین را عمدتاً از طریق برنامه تلفن همراه خود ارائه می دهد. اپلیکیشن این شرکت به مشتریان این امکان را می دهد تا با پرداخت هزینه ماهانه یک حساب تراکنش رایگان یا حداکثر 25 حساب باز کنند. علاوه بر این، مشتریان می ‌توانند از دوستان درخواست پول کنند، صورت‌ حساب‌ ها را تقسیم کنند و در لحظه پرداخت‌ ها را انجام دهند. کسب و کارها همچنین می توانند یک حساب Bunq باز کنند.

Everestcard

Everestcard یک نئوبانک مستقر در لوکزامبورگ است که حساب ‌های تجاری از جمله کارت نقدی را ارائه می ‌کند و تمام تراکنش ‌ها از طریق یک برنامه تلفن همراه مدیریت می‌ شوند. اورست تمام ابزارهای پرداخت لازم را برای اداره بی ‌نظیر کسب ‌و کارها در اختیار صاحبان کسب و کارها قرار می ‌دهد: اسکن رسید و عملکرد مطابقت، حساب ‌های جاری کسب ‌و کار، کارت ‌های اعتباری با اعتبار رایگان ۳۵ روزه، و صدور فوری چند کارت برای اعضای تیم از جمله این سرویس هاست. این حساب های بانکی تلفن همراه را برای ساکنان 23 کشور از جمله بریتانیا می پذیرد.

Knab

Knab بانک که در سال 2012 تأسیس شد، خدمات بانکداری خرده فروشی آنلاین را در هلند ارائه می دهد. نئوبانک بخشی از شرکت بیمه Aegon است که یکی از شرکای موسس Knab بود و به پلتفرم آنلاین کمک کرد تا مجوز بانکی دریافت کند. از این رو Knab در کنار حساب های معمول بانکی، خدمات جدیدی مانند بیمه Knab، وام مسکن Knab و تامین مالی جمعی Knab را نیز معرفی کرده است.

Payconiq

Payconiq یک پلتفرم پرداخت فوری هلندی است که در سال 2014 تأسیس شد. Payconiq برنامه ای ایجاد کرده است که می تواند برای پرداخت های چند کاناله استفاده شود: در فروشگاه، آنلاین و بین دوستان. مصرف ‌کنندگان از پرداخت ‌های سریع و آسان از طریق تلفن هوشمند خود سود می ‌برند در حالی که تاجران زمان پرداخت را کاهش می ‌دهند و هزینه‌ های کمتری را در هر تراکنش نسبت به هر روش پرداخت دیگری پرداخت می ‌کنند. Payconiq در حال حاضر در بلژیک، هلند، آلمان و لوکزامبورگ با دفاتر محلی در هر یک از این بازارها فعال است.

منبع: ibsintelligence.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  44  =  48