بیشترین سهم بازار تراکنش های کارتخوان فروشگاهی متعلق به کدام شرکت هاست؟

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده شاپرک، شرکت به پرداخت ملت با پوشش ۸۲/ ۱۸ درصدی از مبالغ بازار کارت‌خوان فروشگاهی، بالاترین سهم را در اختیار دارد. کمترین سهم از مبلغ تراکنش های کارتخوان فروشگاهی مرداد ماه مانند ماه های قبل به شرکتهای الکترونیک کارت دماوند، فراپردازان آروند امید و فن آوا کارت تعلق گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بر مبنای گزارش های شاپرک، در مرداد ماه نیز بالاترین سهم از مبلغ تراکنش های کارتخوان فروشگاهی به شرکت به پرداخت ملت تعلق گرفت.

افزون بر اینکه این شرکت در مرداد ماه 12 صدم درصد بر سهم تیر ماه خود افزود و آن را از 18،70 درصد به 18،82 درصد ارتقا داد.

سهم این شرکت صدرنشین از مبلغ تراکنش های کارتخوان فروشگاهی برای سومین ماه پیاپی افزایشی بوده است.

سپ نیز با افزودن 12 صدم درصد بر سهم تیر ماه خود از مبلغ تراکنش های این ابزار سهم خود را در مرداد ماه به 17,64 درصد افزایش داد و در جایگاه دوم نشست.

شرکت های پرداخت الکترونیک پاسارگاد با 11،81 درصد، تجارت الکترونیک پارسیان با 11،68 درصد، پرداخت الکترونیک سداد با 10،97 درصد و کارت اعتباری ایران کیش با 10 درصد به ترتیب در رتبه های سوم تا ششم بالاترین سهم از مبلغ تراکنش های کارتخوان فروشگاهی قرار گرفتند.

جایگاه های هفتم تا نهم نیز به ترتیب به شرکتهای آسان پرداخت پرشین با 5,89 درصد، پرداخت نوین آرین با 4،95 درصد، پرداخت الکترونیک سپهر با 3،69 درصد از مبلغ تراکنش های کارتخوان فروشگاهی، تخصیص یافت.

کمترین سهم از مبلغ تراکنش های کارتخوان فروشگاهی مرداد ماه مانند ماه های قبل به شرکت های الکترونیک کارت دماوند، فراپردازان آروند امید و فن آوا کارت تعلق گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  ⁄    =  7