توزیع ۴۵ درصد ارز اربعین شبکه بانکی از طریق پیامرسان بله

پیامرسان بله از تاریخ 28 مرداد ماه تا 14 شهریور ماه سال جاری حدود نیم میلیون از فروش کل ارز اربعین معادل 45 درصد از کل ارز توزیع شده در شبکه بانکی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،این پیامرسان در اربعین سال جاری  توانست با ارائه خدماتی مانند«اعلام وضعیت» جهت تسهیل دسترسی زائران به اعضای خانواده و دوستان در پیاده روی اربعین و امکان خرید ارز اربعین در این ایام 15 میلیون بار افزایش تماس و 33 میلیون بار افزایش مشاهده وضعیت ها را تجربه کند.

پیامرسان بله در طول ایام اربعین با فراهم کردن امکان تماس صوتی و تصویری برای زائرانی که در کشور عراق امکان اتصال به اینترنت را داشته اند،15 میلیون بار افزایش تماس صوتی و تصویری را نسبت به روزهای عادی شاهد بود که رضایت 80 درصدی کاربران این پیامرسان را به دنبال داشته است.

پیامرسان بله با توجه به هزینه زیاد تهیه شارژ و اینترنت برای زائران در این سفر  و قطع مقطعی اینترنت در برخی مناطق کشور عراق،اقدام به راه اندازی «سامانه اعلام وضعیت» کرد که کاربران می توانستند با استفاده از آن و بدون نیاز به اینترنت نسبت به مکان حضور همراهان خود اعم از اعضای خانواده یا دوستان، اطلاع پیدا کنند.

«سامانه اعلام وضعیت» بر بستر USSD فعال بوده و از آنجا که این پروتکل نیاز به پهنای باند اندکی دارد،در ازدحام جمعیت نیز به درستی وضعیت مکانی را به کاربر اعلام می کند و دچار اختلال یا کندی نمی شود.این سامانه با سیمکارت های همراه اول،ایرانسل و رایتل فعال بوده و بدون نیاز به اینترنت و کاملا رایگان است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  4