مسترکارت با موسسه بانکداری و مالی بحرین شریک می شود

مسترکارت همکاری خود را با مؤسسه بانکی و مالی بحرین به منظور ایجاد مشارکت مالی در این کشور و سایر مناطق به صورتی گسترده تر اعلام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به دنبال این مشارکت، BIBF قرار است با آکادمی Mastercard به منظور توسعه و ارائه دوره های «یادگیری دیجیتال و فیزیکی» سفارشی سازی شده، ایمن و مقیاس پذیر همکاری کند.

این دو شرکت همچنین قصد دارند با ارائه فرصتی برای به اشتراک گذاری تجربه خود در رهبری به سخنرانان متخصص در این حوزه و اعضای میزگرد، قابلیت ها و فرصت های بیشتری را به منظور بهینه سازی رویدادهای این صنعت کشف کنند.

آکادمی مسترکارت به چندین متخصص در سراسر شبکه جهانی مسترکارت دسترسی دارد و به مشتریان شخصی و شرکتی امکان دسترسی به چشم انداز، دانش و مهارت های حرفه ای را می دهد.

علاوه بر این، مسترکارت از منابع، محصولات، دارایی ‌ها و شرکای خود برای کمک به مؤسسه بانکی و مالی بحرین در فرآیند تعامل با جامعه بحرین استفاده خواهد کرد. تمرکز بر چندین بخش هدف مانند دانشجویان و کارآفرینان خواهد بود.

استراتژی توسعه اخیر مسترکارت

شرکت فناوری جهانی در صنعت پرداخت مسترکارت اعلام کرد که در چند ماه گذشته چندین شراکت و راه اندازی را در چندین منطقه جغرافیایی مختلف در سراسر جهان آغاز کرده است.

در سپتامبر 2023، آسیا یونایتد بانک مستقر در فیلیپین با Mastercard همکاری کرد تا یک کارت مجازی را پیاده سازی کند که برای خرید آنلاین طراحی شده بود تا از دیجیتالی ‌سازی پشتیبانی کند.

کارت مجازی Mocasa ایجاد شده است تا دسترسی مورد نیاز به شبکه تجاری آنلاین گسترده و امن مسترکارت را برای مشتریان AUB فراهم کند.

هدف از این کار این بود که به کاربران امکان انجام معاملات کارآمد و راحت را در بسیاری از صرافی ها و کسب و کارهای آنلاین بدهد.

مقامات بانک آسیا یونایتد علاوه بر این توضیح دادند که کارت مجازی موکاسا آن ها برای ارائه گزینه هایی به مشتریان در راستای استفاده از وجوه وام پرداخت شده ایجاد شده است.

با استفاده از برنامه Mocasa، افراد قادر به تخصیص درآمدهای وام به منظور پرداخت قبوض آب و برق، خرید از طریق همکاری‌ ها و معاملات تجاری موجود موکاسا و همچنین انجام پرداخت ‌های صرّافی QRPh بودند.

مسترکارت در اوایل همان ماه، با پلتفرم مالی زنجیره تامین KredX همکاری کرد تا پرداخت های دیجیتال B2B را برای هر دو شرکت و همچنین فروشندگان مفید و کارآمد کند.

در طول معامله، مسترکارت باید راه حل کارت تجاری خود را با پلتفرم KredX که قرار بود پیچیدگی های مرتبط با پرداخت های B2B را حذف کند، یکپارچه کند.

این پلتفرم بر روی اجازه به کسب و کارها و فروشندگان برای بهینه سازی جریان نقدی خود با تجهیز آن ها به ویژگی های جدید، مانند کشف قیمت، پرداخت های اولیه و همچنین تخفیف پویا تمرکز داشت.

علاوه بر این، با بهره ‌گیری از هوش مصنوعی، به عنوان یک قابلیت کامل خرید به پرداخت برای شرکت ‌ها عمل کرد و روشی را که آن ها تطبیق کارآمد و پردازش فاکتورها را انجام دادند، بهبود بخشید.

منبع: thepaypers.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  2  =