قیمت گوشی موبایل امروز ۲۰ شهریور ۱۴۰۲

امروز دوشنبه ۲۰ شهریور، باتوجه به شرایط بازار، قیمت گوشی‌های موبایل همچنان بدون تغییر به روند خود ادامه می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از صد آنلاین ، امروز دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، ثبات قیمت گوشی موبایل در برندهای پرطرفدار بازار ادامه یافت.

قیمت گوشی‌های موبایل

در گروه اپل، قیمت گوشی آیفون ۱۳ معمولی، با کاهشی اندک به سطح ۳۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرومکس، با افزایش ۲ میلیون تومانی به سطح ۶۰ میلیون تومان رسید. اما قیمت گوشی آیفون۱۳ پرومکس، در همان سطح ۶۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان باقی ماند.

در گروه سامسونگ، قیمت گوشی موبایل در دو مدل پرطرفدار S22 ultra در همان سطح ۴۱ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان و مدل S23 ultra در سطح ۴۸ میلیون تومان باقی ماندند. در سری اقتصادی این گروه، قیمت گوشی A54، با کاهش بسیار جزئی، به سطح ۱۳ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان رسید. در سمت دیگر اما قیمت گوشی A34 بدون تغییر در همان سطح ۱۰ میلیون و ۶۶۵ هزار تومان باقی ماند.

در گروه شیائومی، قیمت گوشی شیائومی Mi 11 ultra در سطح ۳۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان و قیمت گوشی Redmi Note 12 pro در سطح ۱۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان بدون تغییر ماند.

در گروه ناتینگفون، قیمت گوشی Nothing phone 1 اندکی کاهش یافت و دوباره به سطح هفته گذشته یعنی ۱۶ میلیون و ۶۶۹ هزار تومان رسید. قیمت ناتینگفون 2 نیز در همان سطح ۳۹ میلیون تومان توقف کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ⁄    =  1