اپل احتمالاً کیس‌های سیلیکونی آیفون را از رده خارج می‌کند

پیش‌تر در گزارشی گفته شده بود که اپل احتمالاً لوازم جانبی چرمی خود مثل کیس آیفون و بند اپل واچ چرمی را کنار می‌گذارد. حالا شایعه‌ای دیگر ادعا می‌کند که این شرکت به دلایل محیط‌زیستی می‌خواهد کیس‌های سیلیکونی آیفون را هم از رده خارج کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از منبع آگاهی به‌نام Kosutami، این تصمیم شامل حذف کیس سیلیکونی آیفون با مگ‌سیف، بند اسپورت، سولو لوپ و ایرتگ لوپ می‌شود. البته حذف لوازم جانبی سیلیکونی ظاهراً قرار نیست با سرعتی مشابه حذف لوازم جانبی چرمی رخ دهد و در عوض این تغییر به‌صورت تدریجی اتفاق خواهد افتاد.

طبق این سیاست، دیگر نباید منتظر رنگ‌های جدیدی برای کیس‌ها یا بندهای سیلیکون آیفون و اپل واچ باشیم. به‌عبارت دیگر، با معرفی اپل واچ سری 9 در رویداد Wonderlust، اسپورت بند دیگر با مدل‌ها و رنگ‌های جدید به‌روز نمی‌شود و تنها به فروش مدل‌های قبلی ادامه می‌دهد تا انبارها خالی شوند.

به جای لوازم جانبی چرمی و سیلیکونی، انتظار می‌رود که با بندها و کیس‌های موسوم به FineWoven روبه‌رو شویم که سگک مغناطیسی خواهند داشت. با توجه به نام این محصول جدید احتمالاً با یک بافت پارچه‌ای درهم‌بافته طرف هستیم. ولی اطلاعات دقیقی هنوز در این رابطه در دسترس نیست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  2