قیمت طلا و سکه ۶ شهریور ۱۴۰۲ / بازی قیمت در بازار رکودی طلا

در هفته‌های گذشته قیمت مثقال طلا در گردش بین کانال‌های ۹ و ۱۰ میلیونی است و سکه‌های امامی و بهار نیز همین دوران قیمت را دارند. فعالان این بازار امید دارند پایان ماه صفر بازار طلا از رکود خارج شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تجارت‌نیوز روز گذشته قیمت طلا و سکه کاهش نخستین روز هفته را جبران کرد و قیمت سکه بهار را در کانال بالاتر نشاند. مثقال نیز به کانال ۱۰ میلیونی برگشت. در هفته‌های اخیر روند الاکلنگی در بازار طلا و سکه برقرار بوده. در حالی که معامله‌گران شرایط این بازار را رکودی می‌دانند اما برخی معامله‌گران معتقدند نوسانات قیمت دلار فرصت‌های شیرینی برای خرید طلا رقم زده است.

در جدول زیر قیمت طلا و انواع قطعات سکه را در لحظه گشایش بازار امروز مشاهده می‌کنید.

کارشناسان بازار طلا می‌گویند طی هفته گذشته انس جهانی طلا رشد ۲۵ دلاری داشته است اما قیمت طلا و سکه در بازار داخلی نوسان افزایشی کمتری را تجربه کرده است.

نگاه معامله‌گران این بازار به تحرکات قیمت دلار است که در ماه‌های اخیر بیشترین تاثیر را در روند قیمت بازار طلا داشته است.

برگشت سکه بهار به کانال بالاتر

دیروز پنجم شهریور قیمت سکه امامی با افزایش ۱۵۷ هزار تومانی با قیمت ۲۷ میلیون و ۹۰۶ هزار تومان معامله شد. همچنین قیمت سکه بهار ۱۹۵ هزار تومان افزایش داشت و این مقدار رشد باعث تغییر کانال این قطعه شد. روز گذشته سکه بهار با رقم ۲۵ میلیون و ۱۰۱ هزار تومان مبادله شد.

روز گذشته نیم‌سکه رشد ۱۰۰ هزار تومانی داشت و با قیمت ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه نیز ۵۰ هزار تومان گران شد. این قطعه با قیمت ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومانی معامله شد. در روز گذشته سکه گرمی ۵۰ هزار تومان گران شد. این قطعه با قیمت پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.

مثقال ۱۰ میلیونی شد

دیروز قیمت طلا روند افزایشی داشت. هر مثقال طلا با رشد ۶۰ هزار تومانی به کانال ۱۰ میلیونی برگشت و با رقم ۱۰ میلیون و ۳۱ هزار تومان مبادله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز رشد ۱۶ هزار و ۴۰۰  تومانی داشت و با قیمت دو میلیون و ۳۱۷ هزار تومان معامله شد. طلای دست دوم نیز به قیمت دو میلیون و۲۸۶هزار تومان رسید.

در پنجمین روز شهریور حباب سکه در تمام قطعات افزایشی بود. حباب سکه امامی ۵۰ هزار تومان، سکه بهار ۱۰۵ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۴۷ هزار تومان، ربع ۲۴ هزار تومان و سکه گرمی ۳۷ هزار تومان رشد داشتند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1