پیش بینی قیمت سکه امروز ۲۶ مرداد / ۳ سیگنال مهم برای بازار سکه

قیمت سکه امامی در معاملات نقدی دیروز در ابتدای کانال ۲۸ میلیون تومان به فروش رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ساناپرس به نظر می رسد بازار سکه در حال حاضر به چند دلیل سیاسی و اقتصادی با کاهش تقاضا روبرو شده و کمتر کسی تمایل به خرید سکه امامی دارد.

روز گذشته موسسه کپلر که یک موسسه رصد محموله‌های نفتی است اعلام کرد: صادرات نفت ایران به چین به بالاترین رقم در حداقل یک دهه اخیر رسیده است.

این موسسه در گزارشی اعلام کرده چشم بادامی ها که بزرگ‌ترین واردکننده نفت خام جهان هستند در این ماه حدود یک میلیون و 500 هزار بشکه نفت در روز از ایران وارد کرده است که بالاترین رقم از سال 2013 به شمار می‌رود.فعالان بازار معتقدند انتشار چنین اخباری می تواند بر روی نوسانات بازار ارز و سکه اثر کاهشی بگذارد.

از سوی دیگر، برخی از معامله گران دیشب مدعی بودند که قیمت دلار درمعاملات پشت خطی از مرز ۴۹ هزار تومان عقب نشینی کرد و با نوسان کاهشی تقریبا ۲۰۰ تومانی بر روی ۴۸ هزار و ۹۳۰ تومان قرار گرفت.

عده ای از معامله گران با اشاره به افت شبانه قیمت دلار در بازار پشت خطی باور دارند که این اتفاق ممکن است در روز جاری زمینه ساز عقبگرد قیمت سکه امامی شود.

در کنار این عوامل، قیمت اونس طلا دیشب از کانال ۱۹۰۰ دلار عقب نشینی کرد و تا سطح ۱۸۸۹ دلار پایین آمد.

در شرایط کنونی با توجه به کاهش قیمت طلا و قیمت دلار، اولین مرز حمایتی قیمت سکه محدوده ۲۷میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و پس از آن حمایت نیمه کانال ۲۷ میلیون تومان را در پیش روی خود دارد.

با این حال در صورتی که دلار در بازار نقدی افت خاصی را تجربه نکند احتمالا سکه هم نزدیک مرز ۲۷ و ۲۸ میلیون تومان در نوسان باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  9