رقابت شانه به شانه به پرداخت ملت و سپ در کسب سهم از مبلغ تراکنش های کارتخوان فروشگاهی

بر مبنای تازه ترین گزارش های منتشره از شاپرک، بیشترین سهم مبلغی از تراکنش های کارتخوان فروشگاهی در تیر ماه با 18,70 درصد به شرکت به پرداخت ملت تعلق گرفت. این شرکت برای دومین ماه پیاپی سهم خود را از مبلغ تراکنش های این ابزار پذیرش افزایش داده و از این لحاظ همچنان مقام صدرنشینی خود را در بین کل شرکتهای پرداخت حفظ کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سپ نیز برای دومین ماه متوالی سهم خود را در این حوزه افزایش داد و با رساندن آن به 17,52 درصد در رتبه دومی خود از لحاظ سهم از مبلغ تراکنش های کارتخوان فروشگاهی ابقا شد.

پرداخت الکترونیک پاسارگاد در تیر ماه 12,09 درصد از کل مبلغ تراکنش های این ابزار سهم داشت و با کاهش 43 صدم درصدی سهم خود در این حوزه، همچون ماه های گذشته در مقام سوم باقی ماند.

چهارمین شرکتی که از بیشترین سهم مبلغی کارتخوان فروشگاهی برخوردار بود، تجارت الکترونیک پارسیان با سهم 11,63 درصدی است که این رقم نسبت به خرداد با افت اندک 3 صدم درصدی مواجه شده است.

پرداخت الکترونیک سداد با فاصله کمی نسبت به تجارت الکترونیک پارسیان و با برخورداری از سهم 11,09 درصدی که در قیاس با خرداد ماه 1 صدم درصد رشد کرده، به مقام پنجم رسید. کمی پایینتر و در رتبه ششم شرکت کارت اعتباری ایران کیش با سهم 10,17 درصدی قرار گرفت که نسبت به خرداد ماه 36 صدم درصد از سهم خود را در این حوزه از دست داد.

آسان پرداخت پرشین با 5,88 درصد، پرداخت نوین آرین با 4,78 درصد، پرداخت الکترونیک سپهر با 3,58 درصد، فن آوا کارت با 2,82 درصد و فراپردازان آروند امید با 1,41 درصد و در انتهای این جدوب رتبه بندی الکترونیک کارت دماوند با 0,33 درصد کمترین سهم مبلغی کارتخوان فروشگاهی تیر ماه را کسب کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  18