تمرکز بر دسترسی به صندوق های خصوصی جهانی/اولین فین تک اسلامی در جهان دوره مالی اولیه خود را تکمیل کرد

پلتفرم سرمایه گذاری دیجیتال Mnaara یک دوره اولیه 500000 دلاری را که توسط سرمایه گذارانی از بریتانیا، ایالات متحده، خاورمیانه و سنگاپور تامین می شود، تکمیل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این دوره Mnaara را قادر می ‌سازد تا تیم خود را رشد دهد و به توسعه راه‌ حل ‌های سرمایه‌ گذاری مطابق با شریعت ادامه دهد تا به بازارهای ثروتمند انبوه در سطح جهان که از خدمات ضعیف برخوردار هستند، کمک کند.

Mnaara اولین پلتفرم سرمایه گذاری در جهان است که دسترسی عادلانه به وجوه بازارهای خصوصی جهانی مطابق با شریعت را از طریق یک تجربه دیجیتال کامل ارائه می دهد. این صندوق ها از دستورالعمل های دقیق غربالگری شرعی پیروی می کنند که فعالیت های غیر اخلاقی در امور مالی اسلامی مانند قمار، تنباکو، الکل و اسلحه را محدود و کنترل می کند و علاوه بر ایجاد درآمد از سود بهره می برد. دستورالعمل های مالی نیز با توجه به استفاده از اهرم بیش از حد و مشتقات مالی دنبال می شود.

سعد عداده، بنیانگذار و مدیر عامل Mnaara، گفت: «این زمان بسیار هیجان انگیزی برای تجارت ما است. ما در حال عبور از دروازه ‌ای هستیم که به مشتریانمان اجازه می ‌دهد در صندوق ‌هایی با عملکرد برتر سرمایه ‌گذاری کنند، بدون اینکه ارزش آن ‌ها به خطر بیفتد. پلتفرم ما دسترسی به بازارهای خصوصی را که قبلاً فقط برای افراد منتخب در دسترس بود، از طریق یک سفر دیجیتالی یکپارچه که از هر کجای دنیا قابل دسترسی باشد، دموکراتیک می کند. رویکرد سرمایه گذاری ما تضمین می کند که همه سرمایه گذاری ها مطابق با اصول و دستورالعمل های مالی اسلامی انجام می شود. ما مأموریت داریم تا جامعه ای از سرمایه گذاران آگاه به شریعت را با اتصال به بهترین فرصت های سرمایه گذاری در سطح جهان ایجاد کنیم. در حال حاضر، کسانی که می ‌خواهند سرمایه‌ گذاری ‌های خود را متنوع کنند، و در عین حال مجموعه ‌ای مطابق با شریعت داشته باشند، گزینه‌ های بسیار محدودی در اختیار دارند. ما احساس می کنیم مهم است که بازارهای خصوصی برای همه باز باشد، به همین دلیل است که ما Mnaara را ایجاد کرده ایم.»

آقای عداده، بیش از 20 سال تجربه در بانکداری، سرمایه گذاری و نقش های مدیریتی با تمرکز بر امور مالی اسلامی و سرمایه گذاری مطابق با شریعت دارد. او چندین نقش مهم در موسسات مالی بزرگ در خاورمیانه، از جمله بانک ‌های اسلامی و دفاتر خانوادگی چند میلیارد دلاری داشته است.

با این حال، آقای عداده لندن را به عنوان پایگاه Mnaara انتخاب کرده است، زیرا آن را برای سرمایه گذاران شریعت آگاه در بریتانیا که به طور قابل توجهی از خدمات محروم هستند، قابل دسترسی می کند. همچنین مکان ایده آلی برای ایجاد محصولی با دسترسی دیجیتالی عالی برای سرمایه گذاران جهانی منطبق با شریعت از هر کجا که باشند، است.

منبع: financialit.net

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  3  =