آمریکا نمی‌تواند دلارهای بیشتری به اوکراین بدهد

یک نماینده جمهوری‌خواه کنگره آمریکا در واکنش به تقاضای کاخ سفید برای تخصیص 13 میلیارد دلار دیگر برای کمک نظامی به اوکراین گفت که آمریکا نمی‌تواند پول بیشتری خرج اوکراین کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا، مارجری تیلر گرین، یکی از نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره آمریکا از ایالت جورجیا، گفت که آمریکا دیگر امکان تخصیص پول بیشتر به اوکراین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ندارد.

دولت آمریکا اخیرا از کنگره درخواست کرده بود تا 13 میلیارد دلار دیگر از بودجه عمومی این کشور به صورت اضطراری برای کمک نظامی به اوکراین تخصیص داده شود.

تیلور در شبکه اجتماعی توئیتر در واکنش به درخواست کاخ سفید نوشت: نه! با توجه به اینکه ما سالمندانی داریم که مستمری ثابتی دارند و به سختی می‌توانند هزینه اجاره بها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خاطر تورم بالا بپردازند، 32 تریلیون دلار بدهی داریم و تعداد بی‌خانمان‌ها به بالاترین میزان تاریخ آمریکا رسیده و روزانه بیش از 300 آمریکایی به خاطر سیاست‌های مرزی اسفبار دولت بایدن جان خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست می‌دهند، ما نمی‌توانیم پول بیشتری به اوکراین بدهیم.

دولت بایدن همچنین خواستار تخصیص 8.5 میلیارد دلار کمک اقتصادی به اوکراین و دیگر کشورها شده است که کل کمک‌های درخواست‌شده از سوی دولت آمریکا بالغ بر 40 میلیارد دلار می‌شود که نیمی از آن به‌طور مستقیم برای اوکراین در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

87  −    =  84