تغییرات مثبت در بیمه دی زمینه‌ساز اتفاقات مثبت برای درمان جانبازان خواهد بود

امید است تغییرات مثبتی که در بیمه دی با پیگیری‌های بنیادشهید رخ داده، زمینه ساز اتفاقات مثبتی برای جانبازان و خانواده شهدا در حوزه درمانی باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بیمه دی، حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جانبازان شیمیایی جزء بیماران خاص و صعب الاعلاج محسوب می شوند، اظهار کرد: امیدواریم تغییرات مثبتی که در بیمه دی با پیگیری‌های بنیادشهید رخ داده، زمینه ساز اتفاقات مثبتی برای جانبازان و خانواده شهدا در حوزه درمانی باشد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دی، حسینعلی شهریاری افزود: متاسفانه حرف های شعاری و عَوام‌گرایانه زیادی گفته می‌شود و حتی دیده می شود که گاها این شعارها تبدیل به قانون شده و منابع مالی به آنها اختصاص می یابد اما به دلیل شعاری بودن این قوانین امکان تحقق نمی یابند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به اینکه اعلام شده است مشکل داروی بیماران خاص و صعب الاعلاج مرتفع می‌گردد و برای این موضوع مبلغی معادل پنج هزار میلیارد تومان بودجه از سوی مجلس تعیین شد اما از مجموع این رقم صرفا یک هزار و دویست میلیارد تومان تخصیص داده شد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مورد تامین داروی جانبازان، بخصوص جانبازان شیمیایی که جزء بیماران خاص و صعب الاعلاج محسوب می شوند، نتوانستند منبع مالی مناسبی را تامین کنند و در مواردی مانند پوشش دهی بیمه این عزیزان با مشکلات عدیده‌ای روبرو بودیم.

شهریاری با اشاره به تغییراتی که در بیمه دی رخ داده است، بیان کرد: ما امیدواریم تغییرات مثبتی که در این بیمه با پیگیری های بنیاد شهید رخ داده، زمینه ساز اتفاقات مثبتی برای جانبازان و خانواده شهدا در حوزه درمانی باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر شهدا و جانبازان نبودند ما هم اکنون این جایگاه و آرامش را نداشتیم، خاطرنشان کرد: رسیدگی به دغدغه این عزیزان از وظایف دولت، مجلس و نظام بوده و ما تلاش می کنیم تا در حوزه درمان، گره‌ای از این مشکلات حل کنیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  5  =