بهترین برند ایمپلنت سوئیسی چیست ؟ ( + معرفی ۴ برند محبوب )

امروزه ایمپلنت های دندانی یک روش رایج برای درمان های از دست رفته می باشد که امروزه بیش از 60 کشور و بسیار برند به تولید ایمپلنت دندان می پردازند. یکی از کشور های پیشرو در تولید ایمپلنت دندان، سوئیس می باشد که به تولید ایمپلنت با کیفیت مشهور است. در این مقاله به معرفی بهترین برند های ایمپلنت سوئیسی می پردازیم.

امروزه ایمپلنت های دندانی یک روش رایج برای درمان های از دست رفته می باشد که امروزه بیش از 60 کشور و بسیار برند به تولید ایمپلنت دندان می پردازند. یکی از کشور های پیشرو در تولید ایمپلنت دندان، سوئیس می باشد که به تولید ایمپلنت با کیفیت مشهور است. در این مقاله به معرفی بهترین برند های ایمپلنت سوئیسی می پردازیم.

ایمپلنت دندان چیست ؟

از گذشته های دور از دست دادن دندان یکی از مشکلاتی بود که افراد با آن بالاخره مواجه می شدند و اختلالاتی را برای فرد از قبیل کاهش اعتماد به نفس، مشکل در غذا خوردن و به هم ریختن طرح لبخند ایجاد می کرد. با گذشت زمان پروتزهای مصنوعی که متحرک بودند را به وجود آوردند که این پروتزها نیز دارای ایراداتی بودند و اختلالاتی را ایجاد می کردند برای مثال برای ثابت ماندن از دندان های طبیعی و سالم کمک می گرفتند و موجب آسیب رسیدن به این دندان های سالم می شدند، این پروتزها ثابت نبودند و مشکلات بهداشتی ایجاد می کردند.

بیشتر بخوانید » ایمپلنت چیست ؟ 

بیمار با کاشت ایمپلنت های دندان می تواند لبخند خود را ترمیم کند و زیبایی را به دهان و دندان خود بازگرداند و این موضوع موجب افزایش اعتماد به نفس بیمار شود. همچنین مشکلات جویدن بیمار را با استفاده از ایمپلنت دندان حل می نمایند. این ایمپلنت های دندان ثابت هستند و مشکلات بهداشتی را که موارد مشابه داشتند ایجاد نمی کنند و شباهت بیشتری به دندان های طبیعی دارند.

ایمپلنت های دندان را برند های متفاوتی در کشور های متفاوت تولید می کنند که هر کدام از این ایمپلنت ها دارای خواص و کیفیت های متفاوتی هستند. البته باید بدانید که هزینه کاشت ایمپلنت های دندان با توجه به برند و کیفیت آن متغیر است. یکی از کشور هایی که برندهای معتبر ایمپلنت در آن مشغول تولید ایمپلنت های دندان هستند سوئیس است. برند هایی که در این کشور مشغول فعالیت در این صنعت پزشکی هستند تاثیر بسیار زیادی در پیشرفت این صنعت و تغییر و تحولات داشته اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت انواع ایمپلنت کشور های مختلف اعم از سوئیس، آمریکا، آمریکا، کره ای و ایرانی می توانید از صفحه ( https://roshadent.com/%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%be%d9%84%d9%86%d8%aa-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86/ ) دیدن فرمایید.

با استفاده از سرمایه گذاری های کلان این برندهای سازنده ایمپلنت روی تحقیقات و آزمایش های متفاوت برای تولید ایمپلنت های دندان توانسته اند به تکنولوژی و صنعت مدرن و پیشرفته ای دستیابند تا بهترین ایمپلنت ها را با بالا ترین کیفیت و خواص مختلف برای هر بیماری با شرایط مختلف تولید کنند. همین موضوع از دلایل محبوبیت ایمپلنت های سوئیسی شده است. این ایمپلنت ها دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و با توجه به کیفیت بالا، دارای هزینه مناسبی هستند البته باید بدانید که نسبت به ایمپلنت هایی که توسط کشور کره ساخته می شوند دارای هزینه بالا تری هستند ولی کیفیت، استحکام و طول عمر بالا تری را نسبت به این برند های کره ای دارند. برخی از این برند های سوئیسی در صورت استفاده و مراقبت صحیح مادام العمر هستند.

بهترین برند ایمپلنت سوئیسی

همان طور که گفتیم سوئیس یکی از بهترین کشورهایی است که ایمپلنت های دندان را تولید می کند و باید بدانید که از پیشتازان این صنعت نیز بوده و هست. برند های مطرحی در این کشور و  در این صنعت مشغول فعالیت هستند که یکی از مشهور ترین این برندها که تاثیر زیادی بر آینده ایمپلنت های دندان داشته است برند اشترومن سوئیس می باشد. این برند در سطح جهان از بی رقیب ترین برندهای سازنده ایمپلنت است هر چند باید بدانید که این کشور دارای برندهای تولید کننده دیگری هست که این برند ها هم بسیار محبوب و مطرح هستند.

 بهترین برند ایمپلنت سوئیسی

بسیاری از برند های سازنده ایمپلنت سوئیسی در ایران مور استفاده توسط پزشکان قرار می گیرند زیرا علاوه بر این موضوع که انتخاب پزشک متخصص در موفقیت کاشت ایمپلنت تاثیر دارد انتخاب یک برند خوب  در موفقیت کاشت ایمپلنت تاثیر زیادی دارد. همچنین باید بدانید که استفاده از برند های سوئیسی ایمپلنت می تواند تا حدی موفقیت کاشت ایمپلنت شما را تضمین کند و خیالی آسوده تر را برای شما فراهم می کند که این امر موجب تجربه یک کاشت ایمپلنت موفق می شود.

ایمپلنت های دندان سوئیسی جدا از این که دارای قدمت بسیار زیادی هستند از تکنولوژی روز و پیشرفته استفاده می کنند و این موضوع است که این ایمپلنت ها را از رقبای خود متمایز می سازد. این ایمپلنت های دندان ممکن است دارای عوارضی بعد از کاشت باشند که این برند های سوئیسی با تحقیقات فراوان و آزمایشات گوناگون احتمال بروز این عوارض را به صفر نزدیک کرده اند.

1- ایمپلنت اشترومن

این برند ایمپلنت اشترومن ( straumann ) از بهترین برندهای سازنده ایمپلنت است که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و در سطح جهان با برند آمریکایی زیمر در حال رقابت است که البته تقریبا در یک سطح هستند. برای تولید ایمپلنت های اشترومن از با کیفیت ترین مواد اولیه و به روز ترین تکنولوژی های موجود در دنیا استفاده می شود. این برند طیف وسیعی از محصولات فوریتی، انواع ایمپلنت تیتانیوم و مدل‌های دیگر را در اختیار بیماران و متخصصان قرار می‌ دهد.

ایمپلنت اشترومن

2- ایمپلنت spi سوئیس

این ایمپلنت سوئیسی توانایی این را دارد که به لثه متصل شود. به طور معمول این ایمپلنت را به شکل 6 ضلعی تولید می کنند، عموما از جنس تیتانیوم ساخته می شود و دارای 5 مدل مختلف ایمپلنت می باشد. همچنین باید بدانید علاوه بر این موضوع که این ایمپلنت را در 5 مدل مختلف می سازند این ایمپلنت ها را در 6 سایز متفاوت نیز عرضه می کند.

3- ایمپلنت Iti  سوئیس

از دلایلی که این برند ساخت ایمپلنت را محبوب کرده و دارای طرفداران زیادی است علاوه بر کیفیت بالای این ایمپلنت همکاری طولانی این برند با تیم ایمپلنتولوژی ای تی ای ( iti )برند اشترومن است، همکاری این برند نزدیک به 30 سال می باشد. این برند را در سال 1980 تاسیس کرده اند و از بزرگ ترین آکادمی های تولید ایمپلنت تاریخ شناخته شده است. متخصصانی که در این برند مشغول به فعالیت هستند، توانسته‌اند محصول بی‌نظیری را تولید کنند که بتواند همه رقبای خود را کنار بزند.

4- ایمپلنت های SIC

ایمپلنت های اس ای سی ( sic )دارای مهندسی می باشند و میتوان آنها را محصول مشترک آلمان و سوئیس دانست. برندهایی معتبر نظیر نوبل بیوکر آلمان نیز از این مهندسی استفاده می کنند از همین جهت می گویند که این ایمپلنت ها را با استفاده از دانش سوئیسی و تکنولوژی پیشرفته آلمان تولید می کنند.

امروزه داشتن دندان های سالم، طرح لبخند سفید و زیبا از معضلاتی است که اکثر افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند از همین جهت اگر برای ترمیم دندان های خود ایمپلنت های دندان را انتخاب کرده اید بهتر است برای انتخاب بهترین برند سوئیسی که مناسب شما است با پزشک متخصص خود مشورت کنید تا با توجه به میزان بودجه و شرایط دندان شما بهترین برند را به شما پیشنهاد کند. فراموش نکنید که هر کدام از این برند ها دارای خواص منحصر به فرد خود هستند و شما باید برای انتخاب برند ابتدا  توسط دندان پزشک معاینه شوید و یک جلسه مشاوره  تخصصی با پزشک متخصص خود داشته باشید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  5