سهام اپل بیشترین سقوط را از سپتامبر ۲۰۲۲ ثبت کرد

شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی در گزارشی اعلام کرد که ازرش سهام شرکت آمریکایی اپل روز جمعه به میزان ۴.۸ درصد سقوط کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تسنیم، شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی در گزارشی اعلام کرد که ازرش سهام شرکت آمریکایی اپل روز جمعه به میزان ۴.۸ درصد سقوط کرده است.

این کاهش یک روز پس از آن صورت گرفت که این شرکت گزارش درآمد سه ماهه سوم سال مالی خود را به اشتراک گذاشت که نشان داد این شرکت کاهش درآمد در سه ماهه منتهی به سپتامبر را پیش‌بینی کرده بود، که چهارمین دوره متوالی برای کاهش سهام این شرکت خواهد بود.

کاهش روز جمعه اپل بدترین روز این شرکت آمریکایی تا کنون در سال ۲۰۲۳ و بزرگترین زیان آن از ۲۹ سپتامبر سال گذشته محسوب می‌شود. این سهم در سال جاری تاکنون ۴۰ درصد رشد داشته است.

درآمد اپل از روند ملایم پیش بینی شده سود و درآمد پیشی گرفت، اما فروش کلی با کاهش فروش آیفون، آی‌پد و مک به میزان یک درصد کاهش یافت.

پس از اینکه این شرکت اعلام کرد انتظار فروش مشابهی را در سه ماهه منتهی به سپتامبر دارد، سهام این شرکت سقوط کرد، اگرچه این احتمال را داد که میزان فروش گوشی‌های آیفون بهتر از کاهش ۲ درصدی نسبت به سال قبل خواهد بود.

کاهش سخت افزار اپل عملکرد قوی در بخش خدمات سودآور این شرکت را تحت الشعاع قرار داد که رشد ۸ درصدی داشت و انتظار می رود در سه ماهه جاری حتی با سرعت بیشتری رشد کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

27  ⁄    =  3