موجودات فضایی از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند!

پس از افشاگری یک مقام اطلاعاتی پیشین ایالات متحده دربارۀ وجود موجودات فضایی و تلاش دولت برای پنهان‌کردن اسناد مرتبط با آن‌ها، شاید بتوان دلیل ناپدیدشدن ساتوشی ناکاموتو پس از عرضه بیت کوین، تأثیر این فناوری بر آینده جهان و سرکوب گسترده این دارایی‌ها توسط ایالات متحده را توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از کوین‌دسک، بر اساس شهادت اخیر دیوید گروش (David Grusch)، یک کارمند پیشین اطلاعاتی که در یک آژانس دفاعی ایالات متحده، بخش‌هایی از دولت این کشور طی یک قرن اخیر، درگیر برنامه مخفیانه‌ای برای سرپوش‌گذاشتن بر اطلاعات مربوط به پدیده‌های هوایی ناشناس (UAP) در حریم هوایی این کشور بوده‌اند.

این ادعا، چهارشنبه گذشته و در جریان جلسه استماع کمیته رسیدگی به امنیت ملی آمریکا مطرح شد.

رایان گریوز (Ryan Graves)، مدیر اجرایی «امریکنز فور سیف اِروسپیس»، یک سازمان غیرانتفاعی فعال در حوزه پدیده‌های ناهنجار ناشناس و دیوید فراور (David Fravor)، فرمانده بازنشسته نیروی دریایی، نیز در این جلسه در دفاع از این ادعا صحبت کردند.

فراور در سال ۲۰۰۴ (۱۳۸۳)، به‌عنوان یک خلبان در جریان یک مأموریت عادی، فیلمی را از جسم ناشناخته‌ای ضبط کرد که قادر به مانورهای هوایی در سطحی بسیار فراتر از محدودیت‌های فنی هواپیماهای مدرن بود.

موجودات فضایی وجود دارند و از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند!
تصویری از جسم ناشناخته‌ای که در سال ۲۰۰۴ توسط دیوید فراور ثبت شد

اکنون، ممکن است از خود بپرسید که یوفوها، صحبت از یک جسم بیولوژیک غیرانسانی یا وجود فناوری‌های ناسازگار با علم فیزیک چه ارتباطی به ارزهای دیجیتال دارند. به‌طور کلی ارتباطی ندارند، اما، آیا هیچ نمونه‌ای وجود ندارد که نشان‌ دهد نمی‌توان به دیگر مقامات دربارۀ فناوری بلاک چین و ساخت ابزاری‌هایی اعتماد کرد که افراد را تواندمند می‌سازند؟

درهرحال، بیگانگان وجود دارند و از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند. در واقع، برخی ساکنان زمین به‌طور جدی به این مسئله فکر می کنند که پول در فضا چه شکلی خواهد داشت.

اگر بشر بخواهد به گونه‌ای چندسیاره‌ای تبدیل شود یا به جهان‌های خارج از منظومه شمسی مهاجرت کند، دلایل زیادی برای فکر‌کردن به ارزهای قابل تأیید و خود‌تسویه‌شونده لازم است.

بیت کوین، اولین پولی بود راه‌حلی برای مسئله فرماندهان بیزانسی داشت، راهی برای سازماندهی اعتماد بین مردمی که در زمان، مسافت و با انگیزه‌های متفاوت از یکدیگر زندگی می‌کنند. مسئله‌ای که پول‌های فیات راه‌حلی برای آن ندارند.

ما نمی‌دانیم که این پدیده‌های هوایی ناشناس چگونه کار می‌کنند و البته دلایل زیادی برای شک در مورد این ادعاها وجود دارد. گروش با گفتن اینکه هم از دسترسی به اطلاعات پنتاگون دربارۀ UAPها محروم بوده و هم به آن‌ها دسترسی داشته، اظهارات خود را نقض کرد.

همچنین، بسیاری از اظهارات شاهدان عینی در مورد بشقاب پرنده‌ها را می‌توان با معیوب‌بودن حسگرهای هواپیماهای نظامی توضیح داد. اما اگر موجودات فضایی وجود داشته باشند و اگر به‌اندازه ما بدوی باشند که به پول نیاز داشته باشند، به اندازه ما وحشی باشند و به پول نیاز داشته باشند، پول نقد آنها دیجیتال و ذاتاً قابل اعتماد خواهد بود.

شاید اجرای قانون در مریخ غیرممکن باشد، اما آیا حداقل به ارزی نیاز ندارید که بتوانید به آن اعتماد کنید؟

یک فیلسوف سیاسی به‌ نام ساموئل ادوارد کانکین سوم (Samuel Edward Konkin III) با ابداع فلسفه اگوریسم (Agorism) و دفاع از آن، نزدیک‌ترین طرحی را ترسیم کرد که اگر ارزها دیجیتال به‌شکل گسترده در گردش باشند، جهان چگونه خواهد بود.

کانکین در مانیفست آزادیخواهانه خود، مخالف مشارکت در فرآیندهای سیاسی است. در عوض، او مردم را تشویق می‌کند که با انجام معاملات در بازارهای سیاه یا خاکستری، موافقت خود را برای اداره‌شدن (توسط دولت) پس بگیرند.  برای کانکین، آگوراها به‌ معنی مشارکت در بازارهای آزاد است، مفهومی که به ارزهای دیجیتال شباهت بسیاری دارد.

برخی افراد عقیده دارند که بیت کوین و ارزهای دیجیتال، کاملاً با مفهوم دولت (State) در تضاد نیستند و راهی برای ادغام این سیستم‌ها در جامعه وجود دارد.

اما حقیقت این است که بیت کوین باهدف ربودن قدرت معاملات آزادانه از شرکت‌های اینترنتی و محافظت از برخی اطلاعات خصوصی افراد در برابر نظارت (دولت‌ها) ایجاد شد. البته، در دوره‌ای که جشن‌گرفتن برای راه‌اندازی ETFهای بیت کوین بلک راک از مد افتاده باشد.

شاید این روایت توضیح دهد که چرا دولت ایالات متحده در‌حال تلاش برای از بین‌بردن ارزهای دیجیتال یا فشار برای تبدیل‌ این دارایی‌ها به نسخه‌ای قانون‌گذاری‌شده است که می‌تواند آن‌ها را کنترل کند.

اگر این ادعا درست باشد که پنتاگون با سرپوش‌گذاشتن بر همه چیز دربارۀ دوستان فضایی ما، در تلاش است تا اطلاعاتی را پنهان کند که احتمالاً ما را به کاوش در کیهان سوق دهد، پس کاملا منطقی خواهد بود که ارزهای دیجیتال را نیز سرکوب کنند.

به گفته انریکو فرمی (Enrico Fermi)، فیزیکدان مشهور و همکار اوپنهایمر، گونه‌های باهوش حیات، احتمالاً یک بازه زمانی مشخص برای ایجاد فناوری‌های لازم برای ترک سیاره خود دارند.

اما اگر این پنجره زمانی به‌دلیل جنگ‌هایی که منجر به فروپاشی جامعه می‌شوند یا توقف فعالیت‌های علمی بسته شود، ما فرصت مهاجرت به دیگر سیارات کیهان پیش از بعلیده‌شدن زمین توسط خورشید را از دست خواهیم داد.

شاید ارزهای دیجیتال به‌اندازه فناوری هم‌جوشی هسته‌ای برای توسعه اکتشاف فضایی ضروی باشند، در نتیجه باید سرکوب شود تا از ترک زمین توسط «اربابان» خود جلوگیری کنیم.

این دلیل واقعی وجود ارزهای دیجیتال است. در دنیایی که دولت در مورد مسئله‌ای مانند وجود حیات در دیگر سیارات به ما دروغ می گوید و احساس می‌کند که از ما در برابر خودمان محافظت می‌کند،‌ هم‌اکنون ابزاری برای شورش و تغییر قوانین در اختیار داریم. شما نیز مانند کنین می‌توانید به این شورش بپیوندید و به بیگانه‌ای در سرزمین خود تبدیل شوید.

*سجاد اسحقی نصرآبادی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  ⁄    =  5