عجیب‌ترین قرارداد ستاره فوتبال ایران را ببینید +عکس

سردار آزمون دچار مصدومیت شد، اما به بهترین شکل تحت درمان قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ورزش سه نوشت: ستاره خط حمله تیم ملی ایران در مصاحبه‌ای که مدتی قبل در تهران انجام داد از اینکه به فوتبال آلمان و تیم بایرلورکوزن پیوست ابراز رضایت کرد. او نزدیک ده سال در فوتبال روسیه حضور داشت و ای کاش زودتر آنجا را ترک می‌کرد، اما خودش اعتراف کرد که ساختار منظم فوتبال آلمان باعث شگفتی و علاقه‌اش شده است.
سردار دیروز در اولین روز تمرین لورکوزن در کمپ تمرینی از ناحیه ساق پای چپ دچار مصدومیت شد. باشگاه خیلی سریع اعلام کرد که او برای انجام کارهای پزشکی و آماده‌سازی به شهر لوزکوزن و کلینیک باشگاه بازمی‌گردد.

در این ارتباط عکس بسیار جالبی از سردار منتشر شده که مربوط به دقایقی بعد از مصدومیت این ستاره تیم ملی است. این عکس سردار را روی یک اتومبیل گلف (از آن ماشین‌های کوچک مخصوص حمل بازیکنان گلف) نشان می‌دهد که در حال امضای یک برگه است. صحنه‌ای که نشان از نظم فوق العاده در یکی از باشگاه‌های قدیمی فوتبال آلمان دارد. مردی ایستاده با صورتی جدی و آن تخته شاسی را که رویش برگه مربوطه است را مقابل سردار گرفته است. خود سردار هم چهره‌ای جدی دارد. درواقع غم و ناامیدی در چهره‌اش نیست، بلکه بیشتر جدیتی همراه با درد را می‌بینیم. انگار او خودش هم می‌خواهد زودتر برگه را امضا کند و آماده ورود به پروسه درمان و آماده‌سازی شود.پشت سر سردار فردی حضور دارد که احتمالا نقش تدارکاتی در کمپ را دارد و کمی عقب‌تر در لانگ شات، تمرین در جریان است. انگار نه انگار که اتفاقی رخ داده است. این یک فریم شاید نظم ساختاری که عامل موفقیت و پویایی صنعت فوتبال آلمان طی دهه‌ها را بتواند کاملا به تصویر بکشد.
آزمون از همان دیروز بدون فوت وقت وارد پروسه درمانی شده و مطمئنا او در سریع‌ترین زمان و احتمالا با کمترین میزان خطا تحت درمان قرار خواهد گرفت؛ چرا که فوتبال آلمان بر پایه چنین نظم آهنینی بنا شده است.
میزان دوری ستاره خط حمله تیم ایران از میادین هنوز مشخص نیست، اما می‌توان مطمئن بود که او تحت بهترین روش‌های درمانی و آماده سازی قرار گرفته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

26  +    =  29