اپل مک بوک پرو تاشو ۲۰.۵ اینچی می سازد

با توجه به شرکت روزافزون تولیدکنندگان اصلی در تولید گوشی‌های تاشو، همچنان غیبت اپل قابل توجه است.اما به نظر می رسد این شرکت برنامه هایی برای پایان دادن به این غیبت دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تکناک و طبق اعلام The Elec کره جنوبی، اپل در حال توسعه یک دستگاه تاشو به کمک Samsung Display و LG Display است و منتظر ثبت پتنت‌های خاص مربوط به این محصول است.

همچنین با توجه به این گزارش، اپل علاوه بر انتظار برای ثبت پتنت‌های خاص، قصد دارد از عرضه دستگاه تاشو تا زمان حذف چین‌های موجود در دستگاه‌های فعلی در فرآیند تولید، خودداری کند. با عرضه یک دستگاه تاشو توسط اپل، انتظار عرضه پنل ها و محصولات تاشو توسط شرکت های بیشتری در این صنعت (تامین کنندگان و تولیدکنندگان) می‌رود.

طبق گزارش ها، اپل در حال توسعه یک مک بوک پرو تاشو 20.5 اینچی است. این دستگاه احتمالا در سال 2025 و پس از آن یک آیفون تاشو وارد بازار می‌شود.

در صورت جدیت اپل در عرضه دستگاهی با صفحه نمایش بزرگ تاشو، شیشه بسیار نازک (UTG) مورد استفاده در تاشوهای فعلی با ابعاد کوچکتر ممکن است یک راه حل قابل اعتماد یا مقرون به صرفه نباشد. و ممکن است در چنین دستگاهی از پلی‌آمید (PI) مورد استفاده در اولین گلکسی فولد به جای UTG مورد استفاده در مدل‌های بعدی، با وجود مشکلات دید آن استفاده شود.

اپل چندین پتنت مرتبط با نمایشگرهای تاشو ثبت و دریافت کرده است. یکی از این پتنت ها مربوط به ایجاد یک دستگاه اپل با صفحه نمایش دوگانه است که صفحه نمایش پایینی هنگام وارد کردن متن، به طور خودکار به یک صفحه کلید QWERTY مجازی تبدیل می شود.

اگرچه در این گزارش ذکر نشده است، اما به نظر می رسد مک یا آیپد تاشو مورد انتظار ممکن است از فرمت گلکسی Z Fold بهره نبرد و مانند مک بوک امروزی حول یک محور افقی باز و بسته شود. آیفون تاشو ممکن است از طراحی تاشو مشاهده شده در گلکسیZ Flip و چرخش حول محور افقی، یا شکل کتابی مدل‌های گلکسی Z Fold و چرخش حول محور عمودی بهره مند شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  2  =