ایران خودرو با این حرکت همه را سورپرایز کرد!

ایران‌خودرو همیشه خبرهایی برای سورپرایز کردن مردم دارد! از خبر تولید مجدد پژو ۲۰۶ و تولید پژو ۲۰۷ تیپ ۵ با داشبورد پژو ۲۰۶ تا داغ‌ترین خبر این شرکت، یعنی فیس‌لیفت پژو پارس بعد از ۲۰ سال برای پاس کردن استانداردهای ۸۵گانه…

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تیتر کوتاه ایران‌ خودرو برای حفظ بازار خود، حاضر است هر کاری حتی تمسخر همه جانبه را تحمل کند.جدیدترین سوژه این خودروساز پرحاشیه، فیس‌لیفت پژو پارس ۲۰ سال پیش است.

ایران‌خودرو برای پاس‌کردن استاندارد ۸۵ گانه، چهره و برخی امکانات پژو پارس را تغییر داده است.این شرکت، پژو پارس فیس‌لیفت را پارس بهینه نامیده است.همانطور که مشاهده می‌کنید، چراغ و سپر وانت آریسان روی پژو پارس نصب شده است.ایران‌خودرو حتی حاضر شده جلوپنجره و چراغ پرژکتور پژو پارس را هم به نمای جلویی آریسان اضافه کند تا جذاب‌تر به نظر بیاید!

اضافه کردن دیلایت از جمله موارد الزامی سازمان استاندارد بوده که قبل از این تغییر چهره، روی پژو پارس هم دیده می‌شد.در این فیس‌لیفت هم این دیلایت حضور دارد.

ادوات مشکی رنگ به کارفته در سپر جلو و عقب و همینطور زه جانبی حذف شده‌اند.خیلی دوست داریم بدانیم که کسی که این پیشنهاد را داده است، چگونه سلیقه ضعیف خود را بر سلیقه مردم غالب کرده است.

در نمای پشتی سپر کاملا سفید رنگ شده و چراغ عقب هم دوباره مانند پژو پارس‌های قبل، دو رنگ شده است.دیلایت، سنسور نور، پوزیشن لایت عقب، سامانه پیشنهاد تعویض دنده، سیستم کنترل پایداری، به این خودرو اضافه شده است.استاندارد آلایندگی این خودرو هم با هزار جور تقویت و روش مختلف، یورو ۵ شده است!

پیشرانه‌های بهینه شده تیوفایو پلاس و ایکس یو پلاس قرار است روی پژو پارس بهینه نصب شود.مشخص نیست که ایران‌خودرو با افزایش قیمتی که بالاخره چه بخواهد یا نخواهد، شامل این خودرو خواهد شد، چه سودی خواهد کرد!بد نیست یک یادآوری از این حماسه‌آفرینی‌های ایران‌خودرو داشته باشیم.زمانی که برای (مثلا) بیشتر شدن مقاومت پیکان، سپرهای این خودرو را تعویض و با نام سپر جوشنی به بازار عرضه کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  3  =