بررسی عملکرد سه ماهه شرکت های پرداخت در تعداد خطاهای پذيرندگی

در خرداد ماه عملکرد عمده شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت به نحوی بود که موجب کاهش قابل توجه 27،83 درصدی در خطای پذیرندگی شبکه شد. در حالیکه در اردیبهشت ماه عملکرد بیشتر شرکت ها به گونه ای بود که افزایش قابل توجه 81،92 درصدی در خطای پذیرندگی شبکه را در پی داشت. این میزان تغییر در فروردین ماه به کاهش 46،83 درصدی منتهی شده بود.

به گزارش پايگاه خبری بانكداری الكترونيک، شاخص تعداد خطای پذیرندگی به تعداد کل تراکنش ها یکی از معیارهای ارزیابی شرکت های PSP است و هر چه این شاخص کمتر باشد نشان دهنده عملکرد بهتر شرکت نسبت به سایر شرکت هاست.

بر اساس تازه ترین اطلاعات شاپرک، در خرداد ماه شرکت پرداخت الکترونیک سپهر با رقمی برابر با 0،008 درصد بهترین عملکرد را از لحاظ نسبت خطای پذیرندگی به مجموع تراکنش ها در میان کل شرکتهای پرداخت از خود به نمایش گذاشته است. اما شرکت سپ با رقم 0،080 درصد بالاترین عدد این شاخص را ثبت کرد و ضعیفترین عملکرد را نشان داد.

مقایسه ماهانه این آمار نشان می دهد که طی خرداد ماه بیشترین کاهش در نسبت خطای پذیرندگی به کل تراکنش ها نسبت به اردیبهشت، با رقمی برابر با 0.255 درصد در شرکت پرداخت الکترونیک سداد رخ داد و در مقابل بیشترین رشد را نسبت به سایر شرکتها با رقم 0.021 درصد شرکت تجارت الکترونیک پارسیان متحمل شد.

طی اردیبهشت ماه نسبت به فروردین شاهد بیشترین کاهش در این نسبت با رقمی برابر با 0،008 درصد در شرکت کارت اعتباری ایران کیش بودیم. در این ماه پرداخت الکترونیک سداد با رقم 0.289 درصد افزایش عمده ترین رشد را متحمل شده بود.

در فروردین ماه نسبت به اسفند 1401، بیشترین کاهش در نسبت خطای پذیرندگی به کل تراکنش ها 0،078 درصد بود که در شرکت فن آوا کارت رخ داد و بیشترین رشد با 0،008 درصد به شرکت الکترونیک کارت دماوند تعلق داشت.

در خرداد ماه عملکرد عمده شرکتهای ارائه دهنده خدمات پرداخت به نحوی بود که موجب کاهش قابل توجه 27،83 درصدی در خطای پذیرندگی شبکه شد. در حالیکه در اردیبهشت ماه عملکرد بیشتر شرکتها به گونه ای بود که افزایش قابل توجه 81،92 درصدی در خطای پذیرندگی شبکه را در پی داشت. این میزان تغییر در فروردین ماه به کاهش 46،83 درصدی منتهی شده بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  ⁄    =  6