دیجی‌پی بهترین ارائه دهنده درگاه پرداخت اینترنتی

درگاه‌های پرداخت یکی از بهترین وسیله‌های پرداخت اینترنتی محسوب می‌شوند. روش پرداخت با درگاه‌های پرداخت بسیار آسان است و کاربر با ورود به صفحه اینترنتی و وارد کردن اطلاعات خود می‌تواند مبلغ یا هزینه کالاهای خریداری شده را بپردازد.

درگاه‌های پرداختی با تمام محاسنی که دارا هستند، از معایبی نیز برخوردارند. از جمله آنکه ممکن است تمام درگاه‌های پرداختی، ایمن، سریع و آسان نباشند. به همین منظور ما قصد داریم شما را با یک درگاه پرداخت امن و سریع آشنا کنیم. این درگاه پرداختی، درگاه دیجی پی است.

درگاه پرداخت اینترنتی دیجی پی چیست؟

سرویس درگاه پرداخت اینترنتی دیجی پی، سرویسی است میان کاربران و کسب و کارهای مختلف. این سرویس با سنجش درگاه‌های مختلف، بهترین درگاه را انتخاب می‌کند و کاربر را به سمت آن هدایت می‌کند. با توجه به این عملکرد، می‌توان گفت درگاه پرداخت اینترنتی دیجی پی یکی از بهترین، امن‌ترین و سریع‌ترین درگاه‌های پرداختی است.

لازم به ذکر است که تمام ترمینال‌ها و حساب‌های این درگاه پرداخت، به نام خود فروشگاه بوده و دیجی‌پی واسطه مالی محسوب نمی‌شود.

بنابراین کسب و کارهایی که به دنبال رضایت مشتریان و تراکنش‌های مالی سریع و مطمئن هستند می‌توانند از این درگاه استفاده کنند. درگاه پرداخت اینترنتی دیجی پی از چندین ویژگی خوب و منحصر برخوردار است:

پنل اختصاصی

درگاه پرداخت اینترنتی دیجی پی از یک میز کار یا اصطلاحا داشبورد مجهز و متنوع برخوردار است. این داشبوردها قادر به دریافت انواع گزارشات هستند.

کیفیت بسیار بالا

همانطور که در مورد عملکرد درگاه پرداخت اینترنتی دیجی پی توضیح دادیم، این درگاه موفق‌ترین و بهترین درگاه پرداختی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از این رو می‌توان گفت این درگاه پرداختی جزء باکیفیت‌ترین درگاه‌ها محسوب می‌شود.

پشتیبانی کامل و حرفه‌ای

درگاه پرداخت اینترنتی دیجی پی به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته پشتیبانی لازم را ارائه می‌دهد.

احتمال پایین بودن بروز خطا

با توجه به آنکه درگاه پرداخت اینترنتی دیجی پی بهترین درگاه پرداختی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، از این رو احتمال بروز خطا در آن بسیار کم و پایین است.

کارمزد درگاه پرداخت اینترنتی دیجی پی چقدر است؟

درگاه پرداخت اینترنتی دیجی پی از کارمزد بسیار پایینی برخوردار است. هزینه کارمزد به ازای هر تراکنش، تنها یک درصد است. امکان برخورداری از تخفیف برای کسب و کارهایی که دارای تراکنش بالا هستند نیز امکان‌پذیر است.

خدمات درگاه پرداخت اینترنتی دیجی پی

درگاه پرداخت اینترنتی دیجی پی از خدمات متنوعی برخوردار است. برخی از خدمات این درگاه عبارتند از:

پرداخت یاری

پرداخت یاری یکی از خدمات و محصولات بسیار خوب درگاه پرداخت اینترنتی دیجی پی است. این محصول برای همه افراد و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی قابل استفاده است. پرداخت یاری، سرویس شما را به صورت غیرمستقیم به شاپرک وصل می‌کند.

سرویس بازپرداخت

بازپرداخت همانطور که از نام آن نیز تا حدودی قابل حدس است، درگاهی است که وجه مشتریان را به دلایل مختلف (از جمله مرجوع شدن کالا) بازمی‌گرداند. به عبارتی اگر یکی از مشتریان از خرید خود منصرف شد، این سرویس، مبلغ دریافتی را به شماره شبا یا کیف پول کاربر منتقل می‌کند. سرویس بازپرداخت بر روی همه درگاه‌های دیجی پی وجود دارد.

مشتریان درگاه پرداخت اینترنتی دیجی پی چه کسانی هستند؟

در حال حاضر کسب و کارهای متعددی مشتری درگاه پرداخت اینترنتی دیجی پی هستند. فیدیبو، مایکت، کمدا، دیجی کالا، مادیران، اتاقک و اپلیکیشن دیجی پی برخی از مهم‌ترین کسب و کارهایی هستند که از درگاه پرداخت اینترنتی دیجی پی استفاده می‌کنند. علاوه بر این، کسب و کارهای متعددی دیگری نیز مقاضی این درگاه پرداختی هستند.

روش فعال سازی درگاه پرداخت اینترنتی دیجی پی

برای فعالسازی درگاه پرداخت اینترنتی دیجی پی کافیست مدارک مربوطه را ارائه دهید. بعد از ارائه مدارک، درگاه پرداخت هوشمند بعد از سه روز کاری برای شما فعال می‌شود. از نظر تسویه نیز هیچ تفاوتی میان درگاه پرداخت اینترنتی دیجی پی با سایر درگاه‌های پرداختی وجود ندارد. این درگاه پرداختی اینترنتی از بسیاری از درگاه‌های پرداختی پشتیبانی می‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  2