بیشترین و کمترین سود را کدام بانک داد؟

طبق گزارش‌های کدال، ۱۲ بانک در بهار امسال بیش از ۷۳ همت بابت سپرده‌ها سود پرداخت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از بنکر (Banker)، از میان ۲۹ بانک کشور تنها بانک‌های پاسارگاد، ملت، اقتصاد نوین، پست بانک ایران، صادرات، کارآفرین، سینا، دی، خاورمیانه، سامان، پارسیان و تجارت نسبت به انتشار گزارش عملکرد ماهانه خود اقدام کرده‌اند.

بررسی گزارش عملکرد این بانک‌ها نشان می‌دهد، طی سه ماهه فروردین، اردیبهشت و خرداد امسال بیشترین سود پرداختی به سپرده‌های مشتریان به بانک پاسارگاد اختصاص دارد.

بعد از بانک پاسارگاد، بیشترین سود پرداختی مربوط به بانک‌های ملت و تجارت بوده است، به طوری که این بانک‌ها طی دوره مورد اشاره به ترتیب ۱۴.۵ و ۱۱.۵ هزار میلیارد تومان را بابت سپرده‌ها پرداخت کرده‌اند.

با وجود اینکه بانک تجارت یکی از بانک‌هایی است که میزان سود بالایی بابت سپرده‌ها در پرداخت کرده اما این بانک در بهار امسال با بیشترین خروج سپرده همراه بوده است.

کمترین سود پرداختی به سپرده‌ها
همچنین کمتری سود پرداختی به سپرده‌ها در بهار امسال مربوط به پست بانک بوده، به طوری که این بانک حدود ۴۷۳ میلیارد تومان بابت سپرده‌ها سود پرداخت کرده است.

طبق آخرین آمارها تا پایان خرداد امسال، پست بانک ایران معادل ۶۹ هزار میلیارد تومان سپرده در اختیار دارد. میزان درآمدی که پست بانک ایران طی دوره مورد اشاره از وام‌های پرداختی به دست آورده بیش از سودی است که بابت سپرده‌ها پرداخت کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  ⁄  4  =