بهترین رمز ارزهای نوظهور برای خرید در تیرماه

بنابر اطلاعات به‌دست آمده، رمز ارزهای ای کش و وال استریت میمز از ارزش خرید بالایی در حال حاضر برخوردار هستند. در ادامه به بررسی کوین‌های مذکور پرداخته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تجارت‌نیوز، یافتن رمز ارز مطلوب که سودی چشمگیر را نصیب افراد کند همواره بزرگترین چالش سرمایه‌گذاران بازار کریپتو است. اتمام فرصت خرید یک ارز و میزان نقدینگی در دسترس هنگام تحلیل نیز سبب می‌شوند تا تحلیل‌ها به سرعت اعتبار خود را از دست بدهند. از این رو مطالعات متعدد به‌روز تحلیل‌ها و یا یادگیری تحلیل تنها راه‌های پیش روی سرمایه‌گذاران به شمار می‌آیند.

رمز ارز eCASH

ای کش همانند بیت‌کوین از فناوری اثبات سهام استفاده می‌کند. این رمز ارز بر پایه بیت‌کوین کش بنیان‌گذاری و به بازار عرضه شده‌ است. در اواخر ماه ژوئن، XEC موفق به شکست روند نزولی میان‌مدت خود شد. پس از دستیابی مجدد به بالاترین قیمت میان‌مدت یعنی 0.000045 دلار،  عقب نشینی قیمتی رخ داد.

با این تفاسیر، توجه سرمایه‌گذاران‌ها دوباره به ای‌کش جلب شده است. این توجه، سبب افزایش 30 درصدی قیمت این ارز دیجیتال در مقایسه با پایین‌ترین سطح هفتگی برابر با 0.00003 دلار شد. افزایش مذکور، ارزش این رمز ارز را تا 0.000039 دلار افزایش داد. اگر XEC موفق به شکست مقاومت در ناحیه 0.000045 دلار شود، برای دستیابی به سطح 0.00006 دلار حرکت خواهد کرد.

 

رمز ارز Wall Street Memes

توکن وال استریت میمز موسوم به WSM به تازگی جنجال زیادی به‌پا کرده است. این ارز دیجیتال به دنبال میم تولید شده در سال 2021 موفق شده تا توجه سرمایه‌گذاران بسیار زیادی را به خود جذب کند. موفقیت چشمگیر این توکن در مرحله پیش‌فروش موجب جمع آوری حدود 13 میلیون دلار سرمایه توسط این پروژه شده است.

وال استریت میمز حضور پررنگی در در شبکه های اجتماعی داشته است و صفحه اینستاگرام آن دارای 523 هزار دنبال کننده و صقحه توییتری آن دارای 214 هزار نفر دنبال‌کننده است.

درحال حاضر، تهیه وال استریت میمز از طریق ایردراپ امکان پذیر است. همچنین به طور کلی 30 درصد از عرضه کل این توکن متعلق به جوایز جامعه قدرتمند این شبکه است. این جوایز نیز نقش مهمی در گسترش کم‌نظیر وسعت طرفداران ایفا کرده‌اند. طبق پیش‌بینی تحلیل‌گران امکان راهیابی رمز ارز Wall Street Memes به صرافی‌های مطرح به‌زودی اتفاق خواهد افتاد. از این رو، سرمایه‌گذاری با احتیاط روی این رمز ارز به کاربران پیشنهاد می‌شود.سلب مسئولیت: توجه داشته باشید که بسیاری از پروژه‌ها در فضای بازار رمزارز می‌توانند منجر به ضرر سرمایه‌گذار شوند و برخی نیز جزئی از یک پروژه کلاهبرداری باشند. از این رو، پیش از سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها و یا استفاده از پلتفرم‌های رمزارزی، تحقیقات لازم را به‌ عمل آورید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  1