همراه بانک فراز ایران زمین چرا مورد توجه مشتریان است

همراه بانک فراز ایران زمین با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان، سرویس ها و خدمات بانکی را ساده سازی کرده و بدون حضور مشتریان با امنیت بالا مدیریت حساب را ۲۴ ساعته در اختیار مشتریان قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اخباربانک، با افزایش نفوذ فناوری در زندگی مردم، مشتریان به دنبال دستیابی به خدمات و تسهیلات سریعتر با جذابیت بیشتر هستند، به همین دلیل بانک ها هم با در نظر گرفتن نیازهای جامعه برنامه های جدیدی را در بخش خدمات الکترونیکی ارائه داده اند تا وفاداری و رضایت مثبت مشتریان را جلب کنند در این راستا بانک ایران زمین به منظور افزایش و تسهیل خدمات رسانی و دستیابی به اهداف سازمانی که همان جلب رضایت مشتریان است همراه بانک فراز ایران زمین را راه اندازی کرده است.

بانکداری دیجیتال به عنوان گذر از بانکداری سنتی و الکترونیک در بانک ایران زمین اجرا شد و با راه اندازی همراه بانک فراز ایران زمین ۷۲ فرایند در قالب ۴۰ سرویس ساده‌سازی شده، به همین دلیل پلتفرم فراز به عنوان یکی از ۱۲ پلتفرم یکپارچه بانک ایران زمین از کانال‌های متنوع خدمات یکپارچه‌ای را به مشتریان ارائه می دهد و امروزه بسیاری از مشتریان خرد و کسب و کارهای نوین فعالیت های خود را در بستر این سامانه انجام دهند.

هم اکنون این بانک در مسیر هوشمند سازی سیستم است تا در زمانی که مشتریان از خدمات بانک استفاده می کنند، براساس نوع رفتار آنها و ارزش مشتری خدمات خاصی برای آنها طراحی و ارائه شود که در این سطح می تواند قابلیت بسیار بالایی برای کسب و کارها ایجاد کند.

همراه بانک ایران زمین انجام بیشتر عملیات بانکی را بر روی تلفن همراه ممکن ساخته و مشتریان با دسترسی به این سرویس، بدون نیاز به حضور در شعبه های بانکی می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز عملیات بانکی خود راانجام دهند و با نام کاربری وارد سیستم شوند و در کسری از ثانیه به اطلاعات بانکی همچون مشاهده موجودی و صورتحساب دسترسی پیدا کنند.

همچنین همراه بانک فراز ایران زمین امکان انواع انتقال وجه با سامانه ساتنا و انتقال وجه مستمر با زمان بندی‌های تعیین شده توسط مشتری را فراهم کرده و حتی بعد از آن مشتری می تواند گزارش‌های انتقال وجه مستمر و بین بانکی را مشاهده کند.

در واقع جزئیات خدمات مبادلات پولی همراه بانک فراز ایران زمین از این قرار است که انتقال وجه از کارت بانکی به کارت، سپرده یا انتقال وجه از سپرده به سپرده، شبا با شماره موبایل مشتریان ایران زمین این خدمات نه تنها گامی در جهت تسهیل خدمات تجاری و معاملاتی مشتریان است، بلکه به دلیل اثراتی که روی کاهش ترافیک و آلودگی هوا می گذارد همسو با رویکرد مسئولیت اجتماعی نیز هست.

گفتنی است ، یکی از مشکلات مشتریان بانک ها در سال های اخیر مواجه شدن با مسائلی همچون سرقت یا گم شدن کارت بانکی بوده است که برای انسداد کارت و … باید به شعبه های بانکی مراجعه می کردند اما در حال حاضر همراه بانک این محدودیت را برطرف کرده و خود مشتریان می توانند در هر لحظه که با مشکلی مواجه شدند کارت خود را مسدود کنند.

برخی از خدمات بانکی مشتریان همچون خرید شارژ ، پرداخت قبوض و کمکهای مردمی که قبلا به صورت روزانه از طریق ATM انجام می شد در حال حاضر امکان انجام آن در همراه بانک ایران زمین وجود دارد.

یکی دیگر از قابلیت های همراه بانک فراز ایران زمین پرداخت و مشاهده تسهیلات دریافتی، اقساط پرداخت شده، مانده تسهیلات و نمایش مبلغ تسویه حساب است که به برنامه ریزی مشتریان در مدیریت حساب و هزینه کرد ماهانه کمک می کند تا در پایان ماه با مشکل موجودی مواجه نشوند.

همراه بانک فراز ایران زمین قابلیت اجرا بر روی انواع تلفن‌های هوشمند و در سیستم عامل Android و iOS با اندازه صفحه نمایش مختلف را نیز دارد و البته از سیستم پیامکی هم برای دریافت اطلاعات حساب هم مشتریان می توانند استفاده کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

78  ⁄  78  =