آب پاکی ایران خودرو روی دست خریداران

ایران خودرو اعلام کرد سال ۱۴۰۲ هیچ محصولی ار از خط تولید خارج نخواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ۹ صبح، ایران خودرو اعلام کرد سال ۱۴۰۲ هیچ محصولی ار از خط تولید خارج نخواهند کرد. همزمان با انتشار آمار تولید سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ این خودروساز و افت تیراژ برخی از محصولات تولیدی به نسبت مدت مشابه سال گذشته این ذهنیت برای مشتریان پیش آمده بود که مدیران ایران خودرو به دنبال خانه تکانی در سبد محصولاتی خود هستند و قصد خداحافظی با برخی محصولات خود را دارند.

اما مدیران ایران خودرو خیال مشتریان را راحت کردند و تغییر تیراژ برخی از محصولات خود در پایان بهار سال ۱۴۰۲ را ناشی از برنامه تولید و تحویل محصولات فروخته شده عنوان کردند.

ایران خودرویی ها تاکید کردند نوع و تعداد خودروهای تولیدی براساس برنامه بازاریابی و فروش بوده و بر همین اساس، در ماه های آینده سال نیز این آمار دستخوش تغییرات خواهد شد.

محصولاتی مانند پژو پارس، پژو ۲۰۶ جز محصولاتی بودند که به نظر می رسید ایران خودرویی ها به دنبال این هستند تا از سبد محصولاتی خود خارج کرده و خودروهای دیگری را جایگزین کنند. معاون تولید ایران خودرو اسفند سال گذشته خبر از حذف پژو ۲۰۶ داد. اما این خبر سیلی از نارضایتی مشتریان را روانه ایران خودرو کرد. نارضایتی ها کار را بیه جایی رساند که مدیران ایران خودرو از انتشار خبر حذف پژو ۲۰۶ پشیمان شدند و اعلام کردند این خودرو را با ارتقای استانداردها همچنان در سبد محصولاتی خود حفظ خواهند کرد. البته فراموش نکنیم خودروهای جایگزین پژو ۲۰۶ مانند پژو ۲۰۷ تیپ ۵ (پژو ۲۰۷ با تریم داخلی پژو ۲۰۶)، پژو ۲۰۷ با موتور TU3 (پژو ۲۰۷ با حجم موتور ۱۴۰۰ سی­سی) به سبد محصولاتی ایران خودرویی ها اضافه شده و این خودروساز مشغول برنامه ریزی برای تولید محصول جدید خود به نام TF21 است. مدیران ایران خودرو قصد داشتند این خودروی جدید را نیز به عنوان محصول جایگزین پژو ۲۰۶ در سبد محصولاتی خود جای دهند. این احتمال وجود دارد که آبی های جاده مخصوص بی سر و صدا و برگزاری مراسم خداحافظی برای پژو ۲۰۶ و پژو پارس آنها را روانه موزه کرده و محصولات جایگزین را به خطوط تولید خود اضافه کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  +    =  55