سهم ۵۶ درصدی تجارت الکترونیک پارسیان از ابزارهای پذیرش اینترنتی

آمارهای شاپرک نشان می دهد که بیش از 56 درصد از کل ابزارهای پذیرش اینترنتی متعلق به شرکت تجارت الکترونیک پارسیان است. این شرکت در اردیبهشت ماه 0،28 درصد بر سهم فروردین ماه خود از این ابزار افزود و آن را از 56,19 درصد به 56,47 درصد ارتقا داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، ابزار پذیرش عبارت است از سخت‌افزار و نرم‌افزاری که امکان تراکنش را برای «دارنده کارت» فراهم می‌نماید.

آمارهای شاپرک نشان می دهد که بیش از 56 درصد از کل ابزارهای پذیرش اینترنتی متعلق به شرکت تجارت الکترونیک پارسیان است.

این شرکت در اردیبهشت ماه 0،28 درصد بر سهم فروردین ماه خود از این ابزار افزود و آن را از 56,19 درصد به 56,47 درصد ارتقا داد.

آسان پرداخت پرشین که حدود 24،5 درصد از کل تعداد ابزارهای پذیرش اینترنتی را در اختیار دارد و در این حوزه نسبت به فروردین ماه با رشد 20 صدم درصدی سهم همراه شده، به جایگاه دوم دست یافت.

این اعداد گواهی می دهد که فاصله سهم آسان پرداخت پرشین از تعداد ابزار پذیرش اینترنتی نسبت به تجارت الکترونیک پارسیان که صدرنشین است حدود 32 درصد است.

شرکتهای پرداخت الکترونیک پاسارگاد، سپ و پرداخت الکترونیک سپهر هر یک بین 3،3 تا 3،5 درصد از تعداد کل  این ابزار را در اختیار داشته و به جایگا های سوم تا پنجم دست یافتند.

سهم شرکتهای به پرداخت ملت، پرداخت الکترونیک سداد و کارت اعتباری ایران کیش نیز بین 2،1 تا 2،6 درصد است.

کمترین سهم از تعداد کل ابزار پذیرش اینترنتی نیز به شرکتهای پرداخت نوین آرین، فن آوا کارت، فراپردازان آروند امید و الکترونیک کارت دماوند تعلق دارد.

در خصوص سهم از بازار ابزار پذیرش اینترنتی طی دو ماهه ابتدایی سال جاری، بیشترین رشد منفی در اردیبهشت نسبت به فروردین با 0،16 درصد در شرکت کارت اعتباری ایران کیش و عمده ترین رشد مثبت با 28 صدم درصد در شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به وقوع پیوست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =