تحلیل تکنیکال بیت کوین (BTC) در کوتاه مدت

زینلی کارشناس بازارهای مالی گفت: بیت کوین برای کوتاه مدت سقف ۳۲,۰۰۰ – ۳۲,۴۰۰ دلار را خواهد داشت و سپس اصلاح دارد که هدف های آن نیز به ترتیب ۲۸,۰۰۰، ۲۶,۰۰۰ و ۲۵,۰۰۰ دلار خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از بازار مهدی زینلی کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی ضمن اشاره به تحلیل بیت کوین، تشریح کرد: طبق تحلیل گذشته ای که راجع به بیت کوین داشتم و انتظار می‌رفت بیت کوین محدوده ۳۰ هزار دلار را لمس و بعد شروع به اصلاح کند، تا به امروز بیت کوین طبق همین تحلیل پیش رفت.

زینلی همچنین اظهار داشت: بیت کوین هم اکنون در محدوده قیمتی ۳۰,۵۰۰ دلار قرار دارد و طبق سبک هارمونیک تحلیل را پیش می بریم، پیش بینی بنده برای کوتاه مدت سقف ۳۲,۰۰۰ – ۳۲,۴۰۰ دلار خواهد بود و سپس اصلاح را خواهیم داشت، تارگت های اصلاح نیز به ترتیب ۲۸,۰۰۰، ۲۶,۰۰۰و ۲۵,۰۰۰ دلار خواهد بود.

 

 

این تحلیلگر بازارهای مالی با تأکید بر اینکه تحلیل قبلی بیت کوین همچنان بر اعتبار خود پا برجاست و امکان دارد که بیت کوین را در قیمت های ۲۲,۰۰۰ دلار نیز ببینیم، تحلیل را برای کوتاه مدت دارای اعتبار دانست و رعایت مدیریت ریسک و نیز مدیریت سرمایه را لازم خواند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  24