بازدید معاون اول رئیس جمهور و وزیر ارتباطات از غرفه بهسازان فردا در الکامپ

در آخرین روز نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر، و تجارت الکترونیک، معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا در نمایشگاه الکامپ بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، عباس مخبر، معاون اول ریاست‌جمهوری و عیسی زارع‌پور و هیئت همراه آن‌ها صبح امروز در محل برگزاری بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ حضور یافتند و در بازدید از شرکت‌ها و کسب‌و‌کارهای حاضر در نمایشگاه با مدیران و دست‌اندرکاران آن‌ها گفت‌و‌گو کردند.

معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر ارتباطات در بازدید از غرفه گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا، در جریان نقش و جایگاه هلدینگ و شرکت‌های تابعه در صنعت بانکداری، حمل‌و‌نقل و سوخت و … قرار گرفتند. در این بازدید، علی گلزاری، عضو هیئت‌مدیره گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا، ضمن خیرمقدم به معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر ارتباطات و همراهان آن‌ها، درباره محصولات و سرویس‌ها و راهکارهای نوآورانه و کاربردی هلدینگ و شرکت‌های تابعه توضیحاتی ارائه دادند و اهداف و برنامه‌های آتی مجموعه و شرکت‌ها را در خلق ارزش‌افزوده برای اقتصاد کشور تشریح کردند.

غرفه گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا در سالن ۳۸ نمایشگاه میزبان شرکت‌ها، سازمان‌ها و بازدیدکنندگان و هیئت‌های خارجی از کشورهای آسیایی و اروپایی بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×  1  =