اهمیت بهبود تجربه مشتری در دنیای فیجیتال

در پنل ” اهمیت بهبود تجربه مشتری در دنیای فیجیتال ” که در حاشیه نمایشگاه الکامپ و در غرفه بانکداری آینده و بیمه داری نوین برگزار شد، سیاوش احمدی هم بنیانگذار شرکت راهکارهای هوشمند ریتیل به بیان دیدگاه های خود در این حوزه پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سیاوش احمدی هم بنیانگذار شرکت راهکارهای هوشمند ریتیل در این پنل گفت: امروزه مشتریان به دنبال تجربیات جدید در حوزه خرید هستند که این رضایتمندی در دنیای فیجیتال با بهره مندی از تکنولوژی های نوین میسر می گردد.

وی با اشاره به سیر تکامل خرده فروشی، فیجیتال را آخرین استراتژی به روز پس از Omnichannel معرفی نمود و گفت: در استراتژی فیجیتال ایجاد تجربه جذاب برای مشتری اصل بوده و تمرکز کسب و کارها مبتنی بر این موضوع می باشد.

 

پیج اینستاگرام سیاوش احمدی: @siavashahmadi_official

احمدی، با بیان اینکه با دیجیتالی شدن دنیای ما، کسب و کارها متحول شده اند، یادآور شد: شیوع کرونا هر چند چالش های زیادی را ایجاد کرد ولی تحولات دیجیتالی را در پی داشته و به اعتقاد من بیگ بنگی در این زمینه رخ داده و دنیای جدید فیجیتال را ایجاد نموده است.

مدیر اجرایی راهکارهای هوشمند ریتیل دنیای فیجیتال را دنیایی دانست که در آن مشتریان با تجربه های جدید احساس تمایز بین دنیای دیجیتال و فیزیکی را فراموش کرده و خود را در دنیای واحدی به نام فیجیتال می بیند. دنیایی که اگر قواعد آن را ندانیم محکوم به شکست در آینده نزدیک خواهیم بود.

احمدی، افزایش ارزش برند، حفظ مشتری، افزایش وفاداری، افزایش زمان ماندگاری مشتریان و کاهش هزینه های حفظ مشتری را از مزایای استراتژی فیجیتال نام برد و تاکید کرد: هزینه جذب مشتری جدید ۵ تا ۷ برابر هزینه نگهداشت مشتریان فعلی است.

وی، بررسی وضعیت فعلی کسب و کار در خرده فروشی فیزیکی و دیجیتالی و بررسی نیاز مشتریان، مشخص کردن سطح تغییر تکنولوژی مورد نظر برای تحول فیجیتال در تجربه مشتریان و انتخاب تامین کننده مناسب برای اجرای سناریوی فیجیتال در حوزه آنلاین و آفلاین را از مراحل اجرای استراتژی فیجیتال ذکر کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. شرفی می گوید

    من در این پنل شرکت کردم و عالی بود. آدرس سایت شرکتشون هم اینه
    Smartretailsolutions.ir

ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  3