چینی‌ها گوشی هوشمند مجهز به ۲۴ گیگابایت رم می‌سازند

یکی از افشاگران می‌گوید گوشی‌های مجهز به ۲۴ گیگابایت رم در راه‌اند. احتمالاً برندهای چینی وان پلاس و اوپو چنین دستگاه‌هایی را تولید خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از زومیت تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند مدت‌ها است که دستگاه‌های پرچم‌دار را با ۸ تا ۱۶ گیگابایت رم تولید می‌کنند؛ البته ردمجیک ۷ پرو در قوی‌ترین کانفیگش ۱۸ گیگابایت رم دارد. افشاگری چینی می‌گوید که به‌زودی شرایط تغییر می‌کند؛ چون گوشی‌های مجهز به ۲۴ گیگابایت رم نیز در راه‌اند.

فعلاً نام اولین موبایل مجهز به ۲۴ گیگابایت رم اعلام نشده است؛ اما افشاگر چینی از عبارت Oga استفاده کرده است. ظاهراً Oga به مجموعه‌برندهای وان پلاس و اوپو و ریلمی اشاره می‌کند.

این افشاگر چینی به رابط کاربری Color OS نیز اشاره می‌کند که در گوشی‌های وان پلاس و اوپو در چین از آن استفاده می‌شود. Realme UI (رابط کاربری گوشی‌های ریلمی) نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی Color OS است.

به‌روایت Android Authority، دسترسی به رم بیشتر باعث می‌شود که بتوانید اپلیکیشن‌های بیشتری را هم‌زمان اجرا و تب‌های بیشتری را در مرورگر باز کنید و به قابلیت‌های پیشرفته‌تری دسترسی داشته باشید.

گفتنی است که بررسی‌ها نشان می‌دهد در‌حال‌حاضر ۸ تا ۱۲ گیگابایت رم برای گوشی‌های هوشمند ایدئال است و در اکثر سناریوها نمی‌توان از کل ظرفیت رم ۱۶ گیگابایتی استفاده کرد. این یعنی ممکن است بین گوشی‌های ۱۲ و ۲۴ گیگابایتی شاهد تفاوت چشمگیری نباشیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  +    =  38