بازدید رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران از تیم فناورانه ”بله”

امروز اپلیکیشن و محصول بله به عنوان بازوی اجرایی بانک ملی ایران نقش آفرینی می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد خوانساری معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران امروز از تیم فناورانه «بله» بازدید و از اقدامات این تیم در خدمت رسانی به هموطنان عازم حج، در ارایه ارز همراه حجاج و خدمت تماس صوتی و تصویری برای کاربران در عربستان قدردانی کرد.

خوانساری در این بازدید که علیرضا ماهیار عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران، حامد منکرسی معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی فناوری اطلاعات، مجتبی قدسی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک، کاظم کیال مدیرعامل بله و تنی چند از مدیران بانک و سازمان فناوری اطلاعات حضور داشتند، ضمن اطلاع از آخرین وضعیت پایداری سرورها، برنامه های توسعه ای محصول و جذب کاربران جدید، اقدامات مجموعه در خدمت رسانی به زائران حج را قابل تقدیر توصیف کرد.

وی با بیان اینکه راه اندازی هر خدمتی که بتواند رضایت را برای مردم داشته باشد یقینا بازتاب و ثمرات مثبتی در زندگی ما خواهد داشت، گفت: خدمت و محصول باید به گونه ای باشد که مردم به سهولت از آن بهره برده و رضایت کامل داشته باشند.

علیرضا ماهیار عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران هم با بیان اینکه اپلیکیشن بله به عنوان یک استراتژی و ابزار برای عبور از دوره سنتی به بستر دیجیتالی بانک در نظر گرفته شده است، گفت: امروز این اپلیکیشن و محصول به عنوان بازوی اجرایی بانک ملی ایران نقش آفرینی می کند.

وی اظهار کرد: امروز سرویس های پولی و مالی بر بستر بله، بسیار مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته اند و روزانه بین دو تا چهار هزار درخواست ارز مسافری در بله به ثبت می رسد که پیش از این زائران به صورت حضوری به شعبه مراجعه می‌کردند.

ماهیار ابراز کرد: هر فرد روزانه به طور متوسط پنج تا شش تراکنش بانکی انجام می دهد که می توان بخش عمده آن را در بستر بله سامان دهی کرد.

همچنین کاظم کیال، مدیرعامل «بله» نیز ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این اپلیکیشن در موسم حج گفت: تعداد تماس های صوتی و تصویری بله در یکم خردادماه بیش از ۵۰۳ هزار تماس و در روز گذشته بیش از ۹۷۴ هزار تماس بوده است که رشد ۹۳ درصدی را نشان می دهد. وی خدمات بله برای حجاج را در دو بخش ارایه ارز حج تمتع و تماس صوتی و تصویری اعلام و خاطر نشان کرد: از ابتدای آغاز مراسم حج، بیش از ۲ هزار و ۸۸۳ حاجی، ارز خود را از طریق اپلیکیشن بله دریافت کرده اند.

همچنین تاکنون بیش از ۲۳ هزار کاربر از طریق این اپلیکیشن ارز مسافری دریافت کرده اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  2  =